قیمت تردمیل باشگاهی نسبت به مدل های خانگی بیشتر است، به همین دلیل بسیاری از افراد شاید نخواهند بودجه زیادی را برای خرید تردمیل های باشگاهی پرداخت کنند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت  خرید تردمیل باشگاهی بسته به  فاکتورهای متنوع با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. شما می توانید هر یک از انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید و با استفاده از آنها تمرینات ورزشی تان را انجام دهید. لیست قیمت تردمیل باشگاهی را فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بر اساس نیازهای ورزشی خود و بودجه ای که دارید یکی از تردمیل ها را خریداری نمایید.

قیمت تردمیل باشگاهی :

 هزینه ای که شما باید برای خرید تردمیل خانگی و باشگاهی پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد و شما نیاز است که به خوبی در مورد هزینه پرداختی خود اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از عواملی که تاثیر زیادی روی قیمت تردمیل های باشگاهی دارد عبارت است از :

  1. برند تولیدی هر یک از انواع تردمیل باشگاهی متفاوت است و استانداردهای قیمتی هر یک از این برندها هم با دیگری فرق دارد. بنابراین شما باید زمان خریداری تردمیل به خوبی قیمت آنها را از نظر برندی که دارند بررسی کنید. فروشگاه هایپرجیم انواع برندهای تردمیل باشگاهی را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.
  2. در صورتی که برنامه های ورزشی تردمیل های باشگاهی بیشتر باشد بدون شک هزینه بیشتری هم برای خریداری دارد. بنابراین باید به خوبی برنامه های ورزشی تردمیل را بررسی نمایید.

3. قیمت ارزهای وارداتی از آن دسته نکات بسیار مهمی می باشد که روی هزینه خریداری انواع تردمیل باشگاهی تاثیر دارد. آن دسته از تردمیل های خارجی که تولید شده برندهای معتبر می باشند هزینه خریداری بیشتری دارند، چرا که واردات آنها با ارزهای وارداتی انجام شده است.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()