کیسه پارچه ای از جمله محصولاتی است که کاربری کیسه های پلاستیکی را دارد. عمر استفاده از کیسه های نایلونی کوتاه است و مدت زمان زیادی طول می کشد که اجزای تشکیل دهندۀ آن تجزیه شود. به همین دلیل مصرف بیش از اندازۀ کیسه های پلاستیکی به محیط زیست خسارات زیادی وارد نموده است. در همین راستا تولید و فروش کیسه پارچه ای  ، توانسته راهکار دیگری پیش روی افراد قرار دهد و کمتر از ساک دستی های نایلونی استفاده نمایند. با خرید کیسه پارچه ای بتوانند برای تعداد دفعات زیادی از آن برای حمل و نقل وسایل سبک و سنگین استفاده نمایند.

شرکت پارچینه نیز با توجه به این دیدگاه، فعالیت خود را آغاز نموده است. پس از مشاهدۀ تحقیقات و پژوهش های انجام شده، توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، امکان تولید و چاپ کیسه پارچه ای را فراهم نموده است.

خرید کیسه پارچه ای ارزان و مزایای آن

همانطور که از ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، افراد زیادی خواستار خرید کیسه پارچه ای هستند چون این محصول دارای یک سری ویژگی های خاص است که باعث تمایز آن با ساک دستی نایلونی می شود.

کیسه پارچه ای سوزنی نسبت به نفوذپذیری آب مقاومت بالایی دارد و در صورت لکه دار شدن، می توان آنها را شستشو نمود. امروزه صنعت تولید محصولات پارچه ای دچار تغییر و تحول شده است و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای می توان پارچه های سوزنی بدون بافت را تولید نمود و از آن جهت طراحی و تولید کیسه و ساک دستی های پارچه ای استفاده نمود. البته جهت تولید کاورهای پارچه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت خرید ساک دستی سوزنی و کیسه پارچه ای به ضخامت و کیفیت ساختار پارچۀ اسپان باند بستگی دارد. البته سایز، طرح و حجم رنگ مورد نیاز جهت چاپ کیسه پارچه ای بر روی قیمت نهایی سفارشات تولید کیسه های پارچه ای خواهد داشت.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()