ویژگی تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

تردمیل ها برخلاف ظاهر ساده می تواند شما را با توجه به نوع عملکرد کاملا گیج کند. بهترین اقدام تعیین نوع کاربری و میزان بودجه، قبل از شروع فرایند خواهد بود. در ادامه به بیان نکاتی که می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیرگذارباشد، گام برداریم.

نوار نقاله

بیشترین میزانی که انواع تردمیل به خود اشغال می کند، نوار نقاله آن است. این نوار که می تواند از جنس های گوناگون تشکیل شده باشد. ماده ABS یا پلاستیک فشرده و حتی مواد نانو پلیمری که همگی در ساختار خود بسیار کارا هستند.

مهم ترین موضوع در هنگام دویدن شما است که می تواند باعث شود زانوی شما بعد از مدتی درد شدیدی را در خود احساس کند. مورد بعدی سایز متفاوت در کالاهای گوناگون است. فروشگاه تردمیل انلاین یک مدل خاص با یک حالت ثابت ندارند و شما با دنیای ابعاد روبرو هستید، پس نگران نباشید.

این نوار عرضی بین 38 تا 52 سانتی متر در کالاهای گوناگون دارد، در حالی که طول ان ها متغیر و بین 120 تا 150 سانتی متر به طور متوسط است.

وزن قابل تحمل تردمیل

تردمیل در فروشگاه هایپرجیم، برای شما دغدغه اضافه وزن را از بین می برد. کالاهای این شرکت بسیار تحمل بالایی در مقبل وزن دارند. شما می توانید از مقدار 90 کیلوگرم تا تحمل وزن های بالا اقدام کنید و بدون دغدغه از آن بهره ببرید.

LCD

نمایشگر یک وسیله کاملا کاربردی در تردمیاپل خواهد بود. این وسیله می تواند بسیاری از نکات مختلف را برای شما به معرض نمایش گذارد و شما از وجود آن لذت ببرید. نمایشگرها که عموما به حالت lcd یا led هستند، با صفحه تمام تاچ، قابلیت اجرای برنامه های گوناگون را به وجود می آورند.

در مقابل این موارد می توان به وجود دکمه برای تعیین وضعیت و نمایش صرف روی دستگاه اشاره کرد. خرید تردمیل باشگاهی را از این مرکز با قیمت ارزان انجام دهید.

بدنه و ظاهر

بدنه این دستگاه ها می تواند از پروفیل توخالی یا آلومینیوم یا حتی کامپوزیت باشد. شما اگر وزن را بسیار اهمیت می دهید، باید به این مورد توجه کنید. البته با کاهش وزن، میزان هزینه شما نیز افزایش خواهد یافت.

ظاهر از منظر دیگر شامل قسمت دسته ها در کنار تردمیل و کشیدگی آن ها خواهد شد. عدم صیقلی بودن کامل آن نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بایستی صفحه مقابل یبه گونه ای باشد که بتوان در آن اقلامی مانند بطری را برای نوشیدن قرار داد. امکان اتصال لوازم جانبی مانند گوشی برای پخش از باندهای دستگاه عاملی دیگر است.

محدوده سرعتی

تردمیل ها به طور کلی در این دنیایی که برای یک خرید اسان وار شده بودید، قدم بعدی هستند. این قدم بدین گونه خواهد بود که شما با توجه به نوع کار خود می توانید این کالا را از هایپرجیم انتخاب کنید. البته ناگفته نماند، انتخاب دستگاه با قدرت بالاتر باعث به وجود آمدن نیاز برای گیربکس قوی تر و افزایش هزینه است. پس اصلا در این موضوع سخاوت در انتخاب حداکثر سرعت تردمیل به خرج ندهید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()