تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی پرکاربرد است که فروش بسیاری دارد. این وسیله ورزشی در انواع مختلف خانگی و باشگاهی طراحی شده است.  فروش انواع تردمیل با توجه به کاربرد این وسیله ورزشی با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

این وسیله ورزشی راه رفتن را که یکی از ابتدایی‌ترین کارهای روزمره است را شبیه‌سازی می‌کند. این روزها بسیاری از افراد برای کاهش وزن و تناسب اندام این وسیله ورزشی را برای خانه‌های خود خریداری می‌کنند. 

اما این وسیله ورزشی را از کدام فروشگاه باید خرید؟ چه نکاتی را باید در خرید این وسیله ورزشی در نظر داشت؟

بهترین فروشگاه برای خرید تردمیل

پیدا کردن فروشگاه معتبر برای خرید این وسیله ورزشی، یکی از مهمترین مسائلی که در خرید تردمیل مطرح است و یکی از بزرگترین دغدغه‌های خریداران به حساب می‌آید.

فروشگاه تجهیزات ورزشی هایپرجیم یکی از زیرمجموعه‌های فروشگاه هایپرجیم و از با سابقه‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه و فروش تردمیل به شمار می‌آید. این فروشگاه در طول سال‌های فعالیت خود بسیار درخشیده است و از جمله فروشگاه‌هایی به شمار می‌آید که با قیمت مناسب اعتماد مشتری‌های خود را جلب کرده است.

خرید از هایپرجیم

برای خرید تردمیل باشگاهی از این فروشگاه دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ خرید حضوری و خرید آنلاین. برای اینکه تردمیل را به صورت حضوری بخرید، تنها کافیست که به یکی از نمایشگاه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای مراجعه کنید.

در غیر این صورت این فروشگاه به منظور سهولت در خرید تردمیل فضایی را برای خرید آنلاین این وسیله ورزشی از وب سایت هایپرجیم فراهم کرده است. خرید آنلاین نیز برای مشتریان مزیت‌های دیگری را در پی دارد؛ با مراجعه به وب سایت هایپرجیم امکان مقایسه مدل‌های مختلف از این وسیله ورزشی را دارید.

این فروشگاه سفارشات تردمیل را از سراسر ایران قبول می‌کند. اما نکته‌ای که هایپرجیم را از سایر فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه متمایز می‌کند، ارسال رایگان است. این فروشگاه در زمینه فروش تردمیل خدمات متنوعی را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها ارسال رایگان است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()