کاغذ دیواری مدرن از دیگر محصولات دیوارپوش محسوب می شود. سبک طراحی این نوع محصولات نسبت به مدل های قدیمی متنوع و جذاب تر می باشد و به راحتی می توان از آنها جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمود. انتخاب کاغذ دیواری مناسب می تواند تغییرات قابل توجهی در نما بوجود آورد. بدین ترتیب افرادی که از یکنواختی نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کاری خود خسته شده اند می توانند با قیمت ارزان، از مزایای خرید کاغذ دیواری مدرن استفاده نمایند.

فروشگاه دیوار دکور از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون از جمله انواع دیوارپوش، کفپوش، آسمان مجازی و غیره می باشند. بدین ترتیب هر گونه تجهیزاتی که نوسازی و تغییر دکوراسیون بدان احتیاج دارید، می توانید به واسطۀ این مجموعۀ معتبر با قیمت ارزان تهیه نمائید.

فروش انواع کاغذ دیواری مدرن

امروزه خلاقیت و ذوق هنری را می توان در طراحی محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری مدرن و پوسترهای سقف یا همان آسمان مجازی مشاهده نمود. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته می توان انواع تصاویر سه بعدی و مدرن را تولید نمود و به کمک دستگاه های چاپ دیجیتالی بر روی کاغذِ کاغذ دیواری چاپ نمود. کاغذ دیواری سه بعدی مدرن حاصل این خلاقیت و ایده پردازی می باشد.

قیمت خرید کاغذ دیواری مدرن به طرح و جنس آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید از سبک های جدید کاغذ دیواری جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل و یا محیط کار استفاده نمائید.

کاغذ دیواری مدرن کودک، طرح گل، طرح چهره، تلفیق تصاویر با خطوط نستعلیق و ... برخی دسته بندی های طراحی و چاپ کاغذ دیواری مدرن محسوب می شوند.

جهت مشاهدۀ انواع کاغذ دیواری مدرن و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()