پوستر دیواری کودک از جمله دیوارپوش های پرفروش در سطح بازار محسوب می شود. پوستر و کاغذ دیواری دو سبک متفاوت از محصولات دیوارپوش می باشد. در ادامۀ متن به ویژگی های آنها خواهیم پرداخت و به ویژگی های پوستر دیواری کودک نیز خواهیم پرداخت. امروزه والدین خیلی علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون اتاق فرزندان خود می باشند. از این رو انتخاب دیوارپوش برای اتاق بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود. خرید پوستر دیواری کودک در طرح های متنوع دخترانه و پسرانه برای والدین فراهم می باشد.

فروشگاه دیوار دکور با بهره مندی از پرسنل مجرب، تلاش نموده محصولات با کیفیتی را تهیه و توزیع نماید. تجهیزات دکوراسیون ساختمان از جمله انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پارکت، سقف مجازی و ... جزء محصولاتی است که توسط این مجموعه به مشتریان ارائه داده می شود.

خرید آنلاین پوستر دیواری کودک و ویژگی های آن

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، افراد زیادی علاقه مند به خرید پوستر دیواری در نمای دکوراسیون منزل و محیط کار خود می باشند. با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ، امکان چاپ طرح های متنوع و سه بعدی بر روی کاغذِ کاغذ دیواری میسر شده است. در نتیجۀ پیشرفت فناوری می توان شاهد فروش انواع پوستر دیواری کودک در طرح های متنوع و جذاب باشیم.

از ویژگی های مهم پوستر دیواری کودک، می توان به قابل شستشو بودن پوسترهای دیواری و مقاومت بالا در برابر پارگی اشاره نمود. علاوه بر آنکه پوسترهای دیواری طرح کودک ضد حساسیت می باشند و آلرژی پوستی و تنفسی را برای نوزادان به همراه نخواهد داشت.

بدین ترتیب هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی کودک، تنها به طرح آن توجه نداشته باشید و کیفیت کاغذِ پوستر دیواری را نیز مد نظر قرار دهید. البته قیمت نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پوستر دیواری به شمار می رود.

جهت خرید پوستر دیواری کودک و مشاهدۀ طرح های پرفروش آن می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()