پرفکت استپس از جمله کفش های راحتی است که توسط یک مجموعۀ تولیدی داخلی طراحی و ساخته شده اند. به دلیل مزایای عمده ای که محصولات پرفکت استپس از آن برخوردار است، افراد زیادی علاقه مند به خرید پرفکت استپس می باشند. از ویژگی های بارز  کفش پرفکت استپس می توان به راحتی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود و امکان پیاده روی طولانی را برای فرد میسر می سازد. پا به عنوان قلب دوم برای انسان ها شناخته می شود و به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند، به بهترین شکل از این عضو مهم بدن محافظت شود. بدین ترتیب نوع کفش تأثیر مستقیم بر روی سلامت پاها خواهد داشت.

تولیدی کفش آرمیس از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش کفش های پرفکت استپس در تهران مجموعۀ خود را تأسیس نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم، توانسته اند محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید کفش پیاده روی پرفکت استپس

با توجه به اینکه در طول روز، مدت زمان زیادی را صرف راه رفتن می کنیم، نوع کفش تأثیر بسزایی بر سلامت پا خواهد داشت و عدم داشتن کفش مناسب، می تواند در بلند مدت آسیب جدی به ستون فقرات و کف پا بوجود آورد. بنابراین بانوان و آقایان جهت انجام فعالیت روزانه و ورزش از مزایای کفش پیاده روی پرفکت استپس استفاده نمایند.

از مهمترین مزایای کفش پرفکت استپس می توان به داشتن سایزهای استاندارد، بالشتک منعطف، وزن سبک، راحتی و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک اشاره نمود. از این رو افرادی که خرید کفش راحتی پرفکت استپس را انجام داده اند، یک پیاده روی راحت را تجربه نموده اند و از جمله برندهای با کیفیت در بازار به شمار می رود. تولیدی کفش آرمیس با اتکاء به نیروی انسانی مجرب و متخصص توانسته اند خط تولید انواع کفش زنانه و مردانه پرفکت استپس را به روش تزریق مستقیم راه اندازی نمایند. امروزه توانسته اند محصولات با کیفیت تولید و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()