تولیدی کفش به صورت اختصاصی در حوزۀ کفش فعالیت خود را راه اندازی می کند و تلاش دارند بر اساس استانداردهای جهانی، انواع کفش زنانه و مردانه را با کیفیت بالا تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. معمولاً مجموعه های تولیدی کفش پیاده روی از فرآیند تزریق پلاستیکی دستی استفاده نمایند. از مهمترین مزایای خط تولید کفش، استفاده از پروسۀ تزریق دستی به صورت روش PLC انجام می گیرد و قادر به اجرای تزریق پلاستیک با ظرفیت 100 الگو به صورت همزمان می باشند. فرآیند تزریق دستی پلاستیک را می توانند به صورت خودکار روند تزریق گاز آن را شستشو دهند. معمولاً موفق ترین تولیدی کفش در سطح بازار تلاش می کنند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء ببخشد تا رضایت مندی مشتریان را به دنبال داشته باشند. تولیدی کفش آرمیس با تأمین تجهیزات با کیفیت توانسته اند خط تولید انواع کفش پیاده روی طبی، کفش اسپرت، کفش رسمی و غیره را برای مردان و زنان در سایز و مدل های مختلف راه اندازی نماید. چند سال از فعالیت این مجموعۀ معتبر می گذرد و تا کنون توانسته اند انواع کفش زنانه و مردانه پیاده روی را تولید و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

معیارهای مهم تولیدی کفش معتبر

نکتۀ مهمی که یک تولیدی کفش موفق بدان توجه می کند، انتخاب مواد اولیۀ با دوام، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مد نظر قرار دادن استانداردهای تولید کفش طبی می باشد. در واقع مجموعۀ تولیدی کفش روزانه باید متناسب ارگونومی پا صورت گیرد. به عبارتی ارگونومی پا در طراحی کفش طبی و روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به فعالیت متناوبی که روزانه افراد با آن سر و کار دارند، نوع کفشی که انتخاب می کنند، نقش حیاتی در سلامت بدن شخص خواهد داشت.

تولیدی کفش آرمیس نیز از جمله مجموعه های تولیدی  کفش پرفکت استپس در سطح کشور است و توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید نموده و با قیمت ارزان و مناسب به بازار مصرف عرضه نمایند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()