فروش عمده محصولات بیسوس توسط فروشگاه ۴۱۴ با قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد زیرا این مرکز یکی از نمایندگی‌ های بیسوس در کشورمان است که انواع لوازم مورد نیاز موبایل را به طور مستقیم به فروش می‌رساند. خرید عمده محصولات بیسوس شامل انواع شارژر، هندزفری ، هدفون، پاوربانک، پایه نگهدارنده گوشی ، باتری و غیره می باشد و مناسب با انواع گوشی ها از جمله سامسونگ ، اپل، شیائومی و غیره می باشد بنابراین افرادی که می خواهند لوازم جانبی موبایل را با سطح کیفی بالایی تهیه کنند که قیمت مناسبی هم داشته باشد ، می توانند با مراجعه به فروشگاه ۴۱۴ خرید عمده محصولات بیسوس را با بهترین قیمت انجام دهید.

کابل و مبدل بیسوس از مهمترین محصولات بیسوس

 انواع کابل و مبدل های بیسوس که به عنوان یکی از مهمترین و گسترده ترین محصولات بیسوس است، در کیفیت بسیار بالایی به فروش می رسد. معمولاً افراد برای تهیه کابل ها و مبدل ها ، کیفیت را در نظر نمی‌گیرند و به دنبال ارزان ترین کابل ها هستند اما باید توجه کنید که کابل ها یکی از لوازم جانبی مهم موبایل هستند که کیفیت آنها بسیار مهم است زیرا در صورتی که کابل ها از نظر کیفیت ضعیف باشند ،سرعت شارژ پایین تری را خواهند داشت و ممکن است به باتری گوشی شما صدمه وارد کنند همچنین این کابل ها عمر بسیار کوتاهی دارند و خرید آنها باعث ضرر برای شما خواهد بود. متاسفانه افراد با خرید محصولات بی‌ کیفیت مجبورند که چندین بار خرید های مجدد داشته باشند ولی با خرید عمده محصولات بیسوس مانند کابل های بیسوس، نیاز به خرید های مکرر از بین رفته و همچنین به تلفن همراه شما هیچگونه آسیبی وارد نخواهد شد.

 فروشگاه ۴۱۴ یکی از فروشندگان تخصصی و باسابقه در عرصه  فروش عمده لوازم جانبی موبایل است که تنها محصولات اورجینال و اصلی را به شما ارائه می کند.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()