فروش ویدئو پروژکتور پرتابل

 کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور بسیار گسترش پیدا کرده و با پیشرفت فناوری دستگاه های دیجیتالی جدید تر با مشخصات فنی بهتر ساخته شدند که دستگاه‌های جدید دارای ابعاد کمتر و وزن پایین‌تر بوده که بتوان از آن استفاده راحت تری را داشته باشیم.دستگاه های دیتا پروژکتور در انواع جیبی و وای فای دار نیز به تولید می‌رسند که شاهد فروش ویدئو پروژکتور در این تنوع هستیم و افراد با توجه به انتظاراتی که از این دستگاه دارند میتوانند خرید ویدئو پروژکتور را انجام دهند. کیفیت تصاویر ایجاد شده در دستگاه های جدید بسیار بالاتر از دستگاه های در نسخه قدیمی می باشد.

ویدئو پروژکتور چیست؟

 ویدئو پروژکتور دستگاهی دیجیتالی است که مصارف بسیار زیادی دارد و از این دستگاه برای مشاهده تصاویر و اطلاعات به صورت گروهی استفاده می شود. از دستگاه ویدئو پروژکتور معمولاً برای آموزش استفاده می‌شود اما امروزه با توجه به تولید انواع مدل های دیگر از آن ، در مصارف خانگی و تفریحی از ویدئو پروژکتور ها استفاده بسیار زیادی را مشاهده می کنیم.

ویدئو پروژکتور برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگتر استفاده می‌شود و در سالن‌های کنفرانس و همایش در سالن های فرهنگی و آموزشی و در منازل و محیط های کاری از ویدئو پروژکتور استفاده گسترده می شود.

کاربرد ویدئو پروژکتورها

پروژکتور ها از دستگاه‌ هایی هستند که سیستم پخش تصاویر را دارند ، از این دستگاه در جلسات کاری مراکز آموزشی سالن ها و محیط های کنفرانس و منازل و غیره استفاده می شود. امروزه ویدئو پروژکتور ها در انواع جیبی وای فای دار نیز به تولید رسیده اند و همین باعث استفاده بسیار راحت تر از این دستگاه شده و افراد می‌توانند این دستگاه را به جلسات کاری، آموزشی و منازل ببرند.

رزولوشن یا وضوح تصاویر

 در خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 باید به رزولوشن یا وضوح تصاویر نیز وقت داشته باشید . هر چه رزولوشن بالاتر باشد در نتیجه تعداد پیکسل‌ها افزایش پیدا کرده و در نهایت با تراکم پیکسل‌ها ، تصاویر به صورت با کیفیت تر به نمایش خواهد آمد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()