موارد مهم در خرید ویدئو پروژکتور

در زمان خرید ویدئو پروژکتور باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید درستی را داشته باشید از جمله نکات مهم در خرید ویدئو پروژکتور شدت روشنایی، مقدار رزولوشن، نسبت پرتاب تصویر، دوام لامپ، درگاه‌های اتصال ، قابلیت اتصال به وایرلس، برد ناحیه وایرلس، مدت اتصال وایرلس و توانایی پخش انواع تصاویر ویدئو و غیره می باشد.

 ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار در نوعی می باشد که باعث کاربری هرچه آسانتر و بهتر این وسیله شده است و به همین جت افراد زیادی این نوع را به منظور کاربرد هر چه بیشتر تهیه می کنند.

 این پروژکتورها در ابعاد کوچک و جیبی ساخته شده‌اند که می‌توان به راحتی آن را به مکان‌های مورد نظر انتقال داد و از آن استفاده کرد و همچنین قابلیت وای فای این دستگاه ها باعث شده که بدون اتصال سیمی از آن استفاده کنیم. جهت کسب اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امروزه ویدئو پروژکتور های جیبی وای فای دار در انواع مختلفی به تولید رسیده اند که از نظر مشخصات فنی و ویژگی ها دارای تفاوت هایی می باشند بنابراین در زمان خرید باید با توجه به استفاده از این دستگاه، بررسی‌های لازم را انجام دهید و ویدئو پروژکتورهای مورد نظر خود را تهیه نمایید.فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز پخش ویدئو پروژکتور در کشورمان است که با فروش مستقیم انواع ویدئو پروژکتور توانسته قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد . نیزار کالا از تولیدکنندگان بزرگ ویدئو پروژکتور در انواع مختلف می باشد که انواع ویدئو پروژکتور های جیبی، مینی ویدئو پروژکتورها و ویدئو پروژکتور های وای فای دار را به صورت مستقیم به شما عرضه می نماید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()