تابلو فنگ شویی یکی دیگر از تابلوهای موجود در بازار محسوب می شود که اهداف خاصی در طراحی و پیاده سازی آن نهفته می باشد. فروش تابلو فنگ شویی در طرح های مختلف به بازار عرضه می شود چون از نظر علم فنگ شویی، وسایل متعددی به عنوان نماد فنگ شویی شناخته می شوند. به عنوان مثال استفاده از نمادهای آینه، وسایل چوبی، پروانه، بامبو، اژدها، آب نما، اسب و ... در طراحی تابلوهای فنگ شویی به وفور مشاهده می شود. هر کدام از المان های فنگ شویی دارای مفاهیم متفاوتی هستند و می توان از آنها در قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده نمود.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ تأمین و فروش وسایلی دکوراسیون داخلی ساختمان فعالیت می کند. به منظور پاسخگویی به نیاز بازار توانسته اند امکان خرید تابلو فنگ شویی را برای مشتریان فراهم سازند.

قیمت تابلو فنگ شویی و مزایای آن

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی افراد جهت خرید تابلو فنگ شویی، ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون و همچنین ایجاد فضایی گرم و صمیمی است. به عنوان مثال آینه در علم فنگ شویی نماد عنصر آب می باشد و بیانگر پاکی است. به طور کلی آینه ها بر مبنای شکل، تعقر و تحدب در دسته بندی های مختلف قرار گرفته می شوند و هر کدام از آنها را می توان در فضاهای مختلف نمای دکوراسیون استفاده نمود. با علم به دانش نمادهای فنگ شویی، امروزه شاهد فروش تابلو فنگ شویی با طرح آینه، گل، ماهی، پروانه، بامبو، تصاویر اژدها و ... می باشیم. هر کدام از آنها را می توان هنگام طراحی دکوراسیون منزل، محیط اداری و تجاری بر روی دیوار قرار داد.

افراد زیادی علاقه مند به رعایت اصول فنگ شویی در طراحی نمای دکوراسیون هستند چون حس آرامش بخشی برای افراد به ارمغان می آورد. لذا فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به منظور پاسخگویی به نیاز بازار توانسته اند امکان خرید تابلو فنگ شویی را با اشکال و تصاویر مختلف برای مشتریان فراهم نمایند.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()