طرح توجیهی از جمله راهکارهای مفید در راستای تحقق پروژه های دست نیافتنی می باشد. در واقع با صرف هزینه ای ناچیز پیش از اجرای کار، شما می توانید با أخذ مشاوره تخصصی از افراد فنی، نسبت به آنچه بازار به محصول و خدمات شما، ممکن است نیاز داشته باشد، مطلع گردید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از ابتدا فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ مشاورۀ تخصصی در رابطه با راه اندازی مشاغل جدید و سرمایه گذاری آغاز نموده است. به عبارتی با بهره مندی از تخصص افراد تحصیلکرده، قادر به پیاده سازی ایده های سرمایه گذاری سودآور و نگارش و ارائه خدمات طرح توجیهی بر مبنای مشاغل مختلف می باشد.

 اکثر سرمایه گذاران خود به تنهایی نمی توانند امکان سنجی بازار را انجام داده و تمام جوانب یک پروژه را از نظر مالی و اقتصادی بررسی نمایند. بنابراین مراکز تخصصی پشتیبان سرمایه گذاری مشاغل، با در اختیار داشتن مدیران اقتصادی، قادر به نگارش انواع طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف می باشند.

روش های مدیریتی نوشتن طرح توجیهی

جهت نوشتن طرح توجیهی نیاز به رعایت یک سری مراحل کلی است که جوانب مختلف یک کسب و کار مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. جهت اجرای هر پروژه ای امکان تهیۀ طرح توجیهی به صورت تخصصی وجود دارد که البته برای راه اندازی برخی از مشاغل، دریافت یک نمونه کار جمع آوری شدۀ طرح توجیهی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

به عنوان مثال در حال حاضر امکان خرید و سفارش طرح توجیهی مانند طرح توجیی پرورش ماهی خاویار آماده متناسب با مشاغل همچون امور کشاورزی، احداث گلخانه، ساختمان سازی، افتتاح یک مجموعۀ ورزشی، احداث هتل و ... برای شما فراهم می باشد ولی متناسب با برخی از پروژه های تخصصی، می توانید به صورت انحصاری، درخواست نگارش طرح توجیهی سفارشی را از گروه های مشاوره و پشتیبانی سرمایه گذاری همچون  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا داشته باشید. صرف هزینه در ابتدای پروژه جهت نوشتن طرح توجیهی، می تواند مانع از راه اندازی یک پروژۀ ناموفق شود و دیگر متحمل خسارت سنگین نشوید.  

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()