هر یک از انواع چرخ گوشت صنعتی که شما می خواهید خریداری کنید ویژگی های متنوعی دارد و به همین دلیل شما زمان خرید باید به خوبی با ویژگی های آنها آشنایی داشته باشید. برخی از آنها پیشرفته تر هستند و برخی از آنها هم ساده تر می باشند. شما برای خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید. برند تولیدی آنها یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که زمان خریداری آن باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

بدون شک شک بهترین بودن یک کالا برای خرید از جمله اصلی ترین درخواست های مشتری می باشد. به همین دلیل شما هم باید زمان خرید چرخ گوشت صنعتی به دنبال بهترین ها باشید تا بتوانید از آنها سال های سال استفاده کنید. برخی از آنها که از برندهای معتبر نیستند را هرگز نباید خرید چرخ گوشت صنعتی کنید و تنها باید آنها را که تولید شده برندهای معتبری هستند خریداری نمایید. برخی از ویژگی هایی که زمان خرید چرخ گوشت های صنعتی باید در نظر داشته باشید تا بهترین آنها را خریداری کنید در ادامه معرفی می کنیم.

ویژگی های بهترین چرخ گوشت صنعتی برای خرید :

اگر شما می خواهید بهترین چرخ گوشت صنعتی را خریداری کنید باید به برخی از ویژگی های آن دقت داشته باشید که ویژگی های آنها عبارت می باشد از :

  1. توانایی چرخ کردن دمای گوشت :

گوشت هایی که وارد چرخ گوشت می شود یا یخ زده هستند و یا اینکه به صورت تازه می باشند. شما باید دقت داشته باشید که بهترین چرخ گوشت باید توانایی چرخ کردن هر دو نوع گوشت را داشته باشد. شما دقت داشته باشید که برخی از آنها تنها توانایی کردن گوشت های منجمد را دارند و برخی از آنها هم توانایی چرخ کردن گوشت های تازه را دارند. به همین دلیل بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.

  1. تقسیم بندی چرخ گوشت بر اساس ابعاد :

 از دیگر ویژگی هایی که زمان خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی باید به آن دقت داشته باشید ابعاد چرخ گوشت می باشد. برخی از آنها رومیزی می باشد و برخی از آنها هم به صورت ایستاده هستند. شما برای خرید هر یک از آنها باید به حجم گوشتی که می خواهید با آن چرخ کنید دقت داشته باشید. شما زمان خرید آنها باید به خوبی به نیازهای خود دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.

  1. تقسیم بندی چرخ گوشت بر اساس سایز خروجی گوشت :

حجم گوشت هایی که شما قرار است با چرخ گوشت صنعتی چر کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما می خواهید برای رستوران گوشت ها را چرخ کنید باید ابعاد خروجی آن بزرگ باشد تا به راحتی حجم زیادی از گوشت ها را دریافت نمایید. با توجه به این مودر بدون شک می توانید بهترین نمونه آنها را برای هر کسب و کاری که دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای مکان هایی که به ظرفیت بالا نیاز دارند باید سایز ورودی بزرگی را خریداری نمایید. خرید چرخ گوشت مینروا را از تراز ایران انجام دهید. 

  1. انتقال قدرت موتور :

یکی از دیگر ویژگی هایی که انواع چرخ گوشت های صنعتی دارند موتور آنها می بادش که قدرت هر یک با دیگری متفاوت است. این مورد را هم تنها باید بر اساس نیاز و کسب و کار خود مورد بررسی قرار دهید. آن دسته از چرخ گوشت هایی که در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت تسمه ای و یا گیربکسی می باشند و آن دسته از دیگر نمونه های آن هم معمولی تر هستند. شما برای نیاز خود باید یکی از آنها را خریداری کنید.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()