کاغذ دیواری یکی از رایج ترین تجهیزاتی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون می توان از آن استفاده نمود. کاربرد کاغذ دیواری به سال های دور و دوران چین باستان باز می گردد و هر چه تکنولوژی ساخت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری ارتقاء پیدا کرد، تنوع و کیفیت محصولات دیوارپوش بهبود پیدا کرد. هم اکنون شاهد فروش کاغذ دیواری ضد آب در طرح های متنوع و شکیل می باشیم.

امروزه برخی از افراد در حوزۀ تولید و پخش محصولات دیوارپوش سرمایه گذاری نموده اند که فروشگاه رونیا نیز از این دسته مجموعه ها می باشد. هم اکنون توانسته اند انواع کاغذ دیواری نسل جدید را در طرح های متنوع و شکیل طراحی و چاپ نمایند، که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

خرید کاغذ دیواری با چه طرحی مناسب است؟

اکثر افراد نمای دیوار را بدون رنگ و طرح نمی پسند و به همین دلیل ترجیح می دهند از تکنیک های نقاشی، گچ کاری و یا نصب محصولات دیوارپوش یا دیوارکوب تغییرات چشمگیر و زیبایی در دکوراسیون محل زندگی و یا کسب و کار خود بوجود آورند.

خوشبختانه شاهد تنوع بالایی از محصولات دیوارپوش همچون کاغذ دیواری و پوستر در سطح بازار می باشیم که بر اساس سبک های مختلف دکوراسیون داخلی، می توان آنها را انتخاب نموده و در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون از آن استفاده کرد.

معمولاً اکثر افراد جهت تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی علاقه مند به خرید کاغذ دیواری پذیرایی لوکس و مجلل هستند چون افراد بیشتر در قسمت پذیرایی منزل اوقات خود را می گذرانند.

خرید کاغذ دیواری با طرح تصاویر با رنگبندی و طرح های ملایم نیز برای اتاق خواب می تواند بهترین گزینه محسوب شود و جهت انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق فرزندان، خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح های کودکانه بسیار جذاب خواهد بود.

برای مشاوره و انتخاب بهترین کاغذ دیواری می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی رونیا تماس حاصل فرمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()