کفپوش هایی که در چند سال اخیر تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است، از تنوع بالایی برخوردار است. کفپوش یکی دیگر از تجهیزاتی است که در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود و متناسب با مکان های مختلف می توانید بهترین کفپوش را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید. کارایی کفپوش نقش بسزایی در انتخاب آن خواهد داشت. با گذشت تکنولوژی تولید کنندگان محصولات کفپوش توانسته اند سطح کیفیت آنها را ارتقاء ببخشند.

فروشگاه رونیا از دیگر فروشندگان مطرح در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. جهت خرید کفپوش می توانید به این مجموعه مراجعه نمائید.

ویژگی های کفپوش و قیمت آنها

پیش از اینکه اقدام به خرید کفپوش نمائید. اطلاع از ویژگی های این محصولات برای خریداران حائز اهمیت است.

ثبات طرح و رنگ، قابل شستشو بودن، تنوع طرح و تناسب رنگ با دیگر تجهیزات دکوراسیون، استحکام بالا، مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی، قابلیت تحمل فشار وارده طول عمر بالا از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید کفپوش باید در نظر بگیرید.

موکت، فرش، کفپوش چوبی، کفپوش پلاستیکی، کفپوش PVC و ... از جمله انواع کفپوش رایج در بازار محسوب می شوند. بدیهی است که هر کدام از دسته بندی های مختلف کفپوش، می تواند متناسب با موقعیت های مختلف تهیه و مورد استفاده قرار گرفته شوند.

خرید کفپوش استاندارد به انتخاب شما بستگی دارد، بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم متناسب به فضای ساختمان و هزینۀ اختصاصی که در نظر گرفته اید، بهترین کفپوش را تهیه نمائید.

قیمت کفپوش بر اساس جنس و سطح کیفیت آن تعیین می شود. در همین راستا، متناسب با مکان های مختلف، امکان تهیۀ کفپوش ارزان و با دوام برای شما فراهم می باشد.

جهت مشاهدۀ کفپوش های رایج در بازار و خرید کفپوش مانند خرید پارکت می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نموده و به صورت آنلاین، بهترین تجهیزات دکوراسیون داخلی را جهت دیزاین منزل و محیط کار خریداری کنید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()