اسکی های فضایی باشگاهی دستگاه های ورزشی بسیار کاربردی هستند که برای انجام فعالیت های ورزشی گوناگون به کار می روند. در واقع با استفاده از اسکی های فضایی هم می توانیم کالری های اضافه بدن خود را بسوزانیم و هم به تناسب اندام برسیم. در این مقاله اطلاعات مفیدی را در مورد خرید اسکی فضایی باشگاهی را بیان کرده ایم.

اسکی فضایی باشگاهی

اسکی های فضایی باشگاهی وسایل ورزشی مفیدی محسوب می شوند که در دو نوع وجود دارند. برخی از این دستگاه ها با صندلی و برخی دیگر نیز بدون صندلی هستند. اسکی فضایی باشگاهی صندلی دار برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

ویژگی های فوق العاده اسکی فضایی باشگاهی که ما را به خرید آن ترغیب می کند

اسکی های فضایی باشگاهی ویژگی های فوق العاده ای دارند که آنها را در برابر وسایل ورزشی دیگر بسیار خاص کرده است. در واقع این ویژگی های مثبت اسکی فضایی باشگاهی سبب می شود که بسیاری از مردم آن را برای باشگاه های خود تهیه کنند. در ادامه قصد داریم که تعدادی از مشخصات منحصربه فرد اسکی فضایی باشگاهی را مورد بررسی قرار دهیم.

1- نمایشگر

معمولاً این دستگاه ها صفحه های نمایشگری روی خود دارند. به وسیله این صفحات نمایشگر می توانیم کالری، ضربان قلب، مسافت و حتی سرعت را به طور واضح مشاهده کنیم. اما شایان ذکر است در بعضی از این اسکی های فضایی درجه هوا نیز نمایش داده می شود.

2- درجه تنظیم سرعت

اغلب سرعت در اسکی های فضایی باشگاهی قابل تنظیم هستند. واضح است که هر چقدر سرعت ما در حین انجام حرکات و تمرینات ورزشی مختلف بیشتر باشد، در نتیجه فشار زیادتری را به عضلات خود وارد می کنیم. علاوه بر این در این شرایط کالری های اضافه بدن را می سوزانیم. چنانچه قصد خرید اسکی فضایی را دارید از طریق سایت اقدام نمایید.

3- دسته ها

مزیت فوق العاده اسکی فضایی باشگاهی که بررسی آن خالی از لطف نیست، دسته های آن است. برخی از اسکی های فضایی دو جفت دسته دارند. به هنگام استفاده از آنها یک جفت ثابت می ماند و جفت دیگر نیز حرکت می کند. زمانی که از یک جفت ثابت استفاده می کنیم، بالاتنه ما ثابت و بدون حرکت باقی می ماند. مدل های دیگری هم هستند که یک جفت دسته دارند. این دسته ها نیز به طور عکس عمل می کنند. در واقع با عقب کشیدن یکی از دسته ها، دسته دیگر به سمت جلو می رود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()