باسکول محک از جمله باسکول های با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود. باسکول نیز همانند ترازو در دسته بندی دستگاه های توزین قرار دارد. جهت خرید باسکول محک ارزان همراه با خدمات پشتیبانی و گارانتی شرکت، می توانید به صورت مستقیم از طریق دفاتر رسمی و نمایندگی معتبر محک، اقدام نمائید. محک یکی از برندهای شناخته شده در حوزۀ تولید و عرضۀ دستگاه های توزین است که طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند بر تنوع محصولات و کیفیت آنها بیافزایند. باسکول محک متحرک، باسکول ثابت متحرک، باسکول دیواری متحرک و ... برخی از انواع باسکول محک به شمار می روند. صنایع مختلف می توانند متناسب با وزن کالاها، اقدام به خرید باسکول محک با حداکثر ظرفیت مورد نیاز مجموعه نمایند. از طریق فروشگاه تراز محک به راحتی می توانید محصولات توزین محک را با قیمت فروش باسکول محک ارزان و کیفیت بالا همراه با خدمات پس از فروش تهیه نمائید.

خرید باسکول ثابت محک

مهمترین ویژگی که باسکول ثابت محک دارد، مجهز به پایه است و به صورت ثابت در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش باسکول ثابت محک با ظرفیت های مختلف 1000، 1500، 500، 300، 200، 1200 و ... کیلوگرم صورت می گیرد. تنوع ساخت و عرضۀ دستگاه های توزین باسکول محک ، موجب شده تا صنعتگران جهت تأمین باسکول از محصولات برند ایرانی استفاده نمایند. 

شرکت محک با توسعه و گسترش محصولات تولیدی مجموعه، توانسته اند کیفیت بالای محصولات خود را برای مشتریان به اثبات برسانند. نسل جدید دستگاه های باسکول محک مجهز پرینتر است. علاوه بر آنکه بر روی صفحۀ دیجیتالی که بر روی آنها تعبیه شده است، امکان رویت وزن اندازه گیری شده برای بینندگان راحت تر خواهد بود.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی، مقایسه و خرید آنلاین باسکول محک مانند خرید باسکول ثابت محک می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()