کالباس بر محک یکی از پرکاربردترین دستگاه های آشپزخانه صنعتی به شمار می رود. دستگاه کالباس بر نیز در کارنامۀ کاری مجموعۀ محک قرار دارد و همواره در تلاش برای ارائه بهترین و پرکاربردترین محصولات به بازار می باشند. صنایع مختلف که در تولید و یا فروش محصولات پروتئینی هستند، می توانند اقدام به خرید کالباس بر محک نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع دستگاه کالباس بر محک بپردازیم تا چنانچه نیازمند به خرید کالباس بر محک هستید، بتوانید مناسب ترین دستگاه را با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته خریداری کنید.

فروشگاه تراز محک چندین سال است که به عنوان نمایندۀ فروش محصولات محک فعالیت می کند. این مجموعه متشکل از کادر فروش مجرب است که می توانند شما را در مسیر خرید بهترین محصولات یاری کنند.

فروش کالباس بر ترازو دار محک

انتخاب کالباس بر محک به فاکتورهای متعددی از جمله میزان ظرفیت و توان موتوری آنها بستگی دارد. اگر نیاز به تهیۀ دستگاه کالباس بر دارید، علاوه بر توجه به طراحی و شکل ظاهری دستگاه، مشخصۀ فنی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزن دستگاه، قطر تیغه، سایز طول برش، میزان ضخامت و تنظیم کنندۀ برش کالباس، دور موتور، توان موتور، میزان ولتاژ عملکرد دستگاه، حداکثر ظرفیت ترازوی دستگاه و دقت اندازه گیری واقعی از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که در دفترچۀ راهنمای دستگاه کالباس بر و یا برچسب مشخصات فنی بر روی دستگاه چسبانده می شود.

به طور کلی فروش کالباس بر دستی محک و.... با یک سری متعلقات انجام می گیرد که می توان به سینی پلاستیکی تخت با کفه استیل، تجهیزات تیز کن تیغه و دفترچه راهنما اشاره نمود. پیش از استفاده از دستگاه کالباس بر، یک سری نکات مهم باید در نظر گرفته شود که می تواند مرتبط با نحوۀ قرارگیری دستگاه، تیز نمودن تیغۀ کالباس بر پس از استفادۀ روزانهاز دستگاه و همچنین نحوۀ قراردهی دستان هنگام اجرای برش کالباس و ... شود.

جهت خرید آنلاین کالباس بر محک می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و با قیمت ارزان تر از بازار، محصول مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()