قیمت پوکه معدنی در شهرهای مختلف، متفاوت تعیین می گردد چون نوع پوکه های معدنی هر منطقه متفاوت است. پوکه معدنی قروه از جمله پوکه های معروف در ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سایزهای مختلف دسته بندی شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لیست قیمت پوکه معدنی قروه متفاوت از دیگر انواع پوکه معدنی  مشخص می گردد. پوکه بادامی، پوکه عدسی، پوکه نخودی، قندقی، ماسه ای کله مورچه ای و ... برخی از دسته بندی های اصلی ائواع پوکه معدنی به شمار می روند. متناسب با مصارف مختلف، می توان مناسب ترین سایز پوکه معدنی را با قیمت مناسب خریداری نمود.

جهت اطلاع از قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی مطلع گردید.

قیمت پوکه معدنی ساختمانی

از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت پوکه معدنی ، میزان وزن پوکه معدنی می باشد که بر حسب متر مکعب مشخص می گردد. پوکه معدنی به عنوان یکی از سنگ های پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی به شمار می رود. از پوکه معدنی در ساخت سازه های بتنی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون سبک بوده و به راحتی می توان وزن سازه های ساختمانی را کاهش داد. وجود تخلخل های بیشتر می تواند موجب کاهش بسزایی از وزن پوکه گردد و کم شدن چگالی پوکه باعث افزایش استحکام و کیفیت بالای آنها می شود.

قیمت پوکه معدنی به عوامل متعددی از جمله نوع، وزن و ابعاد آن بستگی دارد. از این رو متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید پوکه معدنی مورد نیاز خود را تهیه نمائید. جهت خرید پوکه معدنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به مجموعۀ پوکه معدنی رضایی مراجعه نمائید. جهت اطلاع از آخرین قیمت پوکه معدنی قروه می توانید به کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()