علت اصلی استقبال از خرید ترازوی محک، مجهز بودن محصولات توزین محک به قابلیت های پیشرفته می باشد. توسط شرکت محک، دستگاه ترازو در دو دسته بندی اصلی ترازوی فروشگاهی و ترازوی آشپزخانه را تولید و روانۀ بازار می نماید. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند دستگاه های توزین را با قابلیت های پیشرفته تولید و روانۀ بازار نمایند. هنگام خرید ترازوی محک با کیفیت ، می توانید از میان ترازوی علمک دار، ترازوی بدون علمک، ترازوی پرینتردار، ترازوی بارکد زن و ... ترازوی مورد نیاز مجموعۀ خود را تهیه نمائید.

فروشگاه تراز محک به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش ترازوهای محک مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. توسط این مجموعۀ معتبر، امکان سفارش و خرید ترازوی فروشگاهی محک، ترازوی آشپزخانه محک و ... برای عموم مشتریان در سرتاسر کشور مهیا می باشد.

خرید ترازوی دیجیتالی محک

نسل جدید دستگاه های توزین محک به امکانات پیشرفته مجهز می باشد تا کارآمدتر باشد و بتوان از آنها جهت اندازه گیری همزمان چندین اقلام استفاده نمود. خرید ترازوی دیجیتالی محک به دلیل داشتن صفحۀ نمایشگر که امکان مشاهدۀ وزن، قیمت و مجموع اقلام برای افراد کاربردی تر است.

لازم به ذکر است که این نوع ترازوها امکان چاپ فاکتور را فراهم می کند. علاوه بر آنکه قادر به بارکد زدن هستند، قادر به ذخیره و ثبت اقلام توزین می باشد. قیمت خرید ترازوی محک به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به تکنولوژی ساخت و امکانات آن اشاره نمود. ضمن آنکه ظرفیت توزین دستگاه نیز حائز اهمیت است.

چنانچه خواستار خرید اینترنتی ترازوی علمکدار محک با قابلیت پرینتر و بارکد زن هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر که به عنوان دفتر مرکز فروش محصولات توزین محک مانند فروش ترازوی علمک دار محک و... فعالیت خود را اغاز نموده است، به سهولت و با اطمینان خاطر می توانید ترازوی مورد پسند خود را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()