امروزه مصرف زغال لیمو قلمی افزایش یافته است چون این نوع زغال دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص نسبت به دیگر انواع ذغال رایج در بازار می باشد. ذغال لیمو قلمی از تنه درختان مرکب همچون لیمو ترش، لیمو شیرینگ نارنج و ... تهیه می شود. فرآیند خاصی جهت تولید زغال لیمو صورت می گیرد و هنگام خرید زغال لیمو قلمی می توانید به این نکتۀ مهم پی ببرید چون نحوۀ سوزاندن زغال بر روی میزان کیفیت انسجام آنها تأثیرگذار خواهد بود.

سالار سوز جنوب سال های متوالی است که در حوزۀ پخش انواع ذغال لیمو قلمی، زغال سفید، زغال چینی ایرانی و وارداتی در حال فعالیت می باشد. همواره در صدد برای تأمین و عرضۀ محصولاتی با کیفیت به مشتریان می باشند. بدیهی است جلب رضایت مشتریان می تواند باعث توسعۀ یک کسب و کار گردد.

خرید زغال لیمو قلمی با قیمت ارزان

فروش زغال لیمو قلمی به صورت بسته بندی صورت می گیرد. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با میزان مصرف، نیاز خود را برآورده سازند. متأسفانه امکان سوزاندن چوب در فضای آپارتمانی غیر ممکن است ولی استفاده از زغال های صنعتی می تواند نیاز شما را جهت تهیۀ آتش در فضای بسته و یا باز برآورده سازد.

از مهمترین ویژگی های ذغال لیمو قلمی و هر نوع زغال صنعتی، می توان به بی بو بودن، عدم تولید دود، ماندگاری بالا، تولید حرارت زیاد،  عدم تولید گازهای سمی و قیمت ارزان متناسب با تنوع بسته بندی بر اساس وزن اشاره نمود. بدین ترتیب می توانید متناسب با توان مالی و میزان مصرفی که دارید، مناسب ترین بسته بندی را از نظر وزنی انتخاب نموده و با قیمت ارزان سفارش دهید.

در صورت  فروش زغال لیمو نوع قلمی از طریق سالار سوز جنوب، می توانید از تحویل سریع محصول خود اطمینان حاصل نمائید. جهت هماهنگی های بیشتر می توانید با واحد فروش دخان شاپ تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()