بهترین متخصص قلب و عروق با توجه به دانش آکادمیک و تجربیات فراوانی که طی سالها فعالیت کسب نموده اند، قادر به ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران قلبی می باشد. قلب به عنوان یکی از عضوهای مهم بدن محسوب می شود و نقش اساسی در عملکرد سیستم کلی بدن دارد. وظایف اصلی بهترین متخصص قلب و عروق ، این است که بتواند متناسب با وضعیت بالینی بیماران، مناسب ترین آزمایش را برای بیمار تجویز نماید که بتواند با مشاهدۀ نتایج آن، به نوع بیماری و اختلالات قلبی که فرد با آن روبرو شده است، پی ببرد.

چندین سال از فعالیت کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی آغاز شده است و طی این سال ها فعالیت، توانسته به عنوان یکی از بهترین متخصصین قلب و عروق در شرق تهران به بیماران محترم در منطقه خدمات رسانی کنند. قادر به اجرای کلیۀ آزمایشات مرتبط به اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی، تست ورزش و ... می باشند.

شرح وظایف بهترین متخصص قلب و عروق

از ابتدای متن، به برخی از وظایف اصلی بهترین متخصص قلب و عروق پرداختیم که تلاش دارد جهت درمان بیماران به بهترین شکل ممکن، در ابتدای کار ، آزمایشات تشخیصی مناسب و استاندارد را برای شخص تجویز نماید.

همانطور که می دانید متخصص قلب و عروق با مشاهدۀ نتایج آزمایشات، می تواند بهترین روش درمانی را برای بیمار انتخاب نموده و استفاده نماید. بدین ترتیب فرد دچار هزینه های مازاد نمی شود، علاوه بر آنکه روند درمان بیماری فرد تسریع بخشیده می شود.

بهترین متخصص قلب و عروق به دلیل داشتن تجربیات علمی، قادر به عملکرد درست و دقیق در قبال بیمارانی که با مشکلات عدیدۀ قلبی و عروقی هستند، می باشد.

برای هماهنگی و رزرو نوبت جهت معاینه و انجام آزمایشات آنژیوگرافی، اکوی قلب و غیره می توانید با کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس بگیرید و یا به وب سایت کلینیک مراجعه نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()