شاید فکر کنید که باسکول تنها برای استفاده های صنعتی خواهد بود و استفاده دیگری ندارد، اما کاملا در اشتباهید. زیرا در شاخه پزشکی نیز برای وزن کشی افراد در مواقعی از باسکول استفاده می شود. توجه داشته باشید که باسکول پزشکی تفاوت زیادی با باسکول های معمولی دارد.

از این رو نمی توان این دو باسکول را بایکدیگر یکی دانست. باسکول های پزشکی معمولا در مطب، بیمارستان، درمانگاه و غیره استفاده می شود که کارایی های متفاوتی نیز دارد. معمولا از این باسکول ها برای اندازه گیری قد و وزن بیماران استفاده می شود. خرید باسکول پزشکی را از سایت انجام دهید.

علم پزشکی برای افرادی که نمی توانند راه بروند یا حتی بنشینند نیز باسکول های ویژه های طراحی کرده است که بیشتر در بیمارستان ها از آن استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم که انواع باسکول های پزشکی را به شما معرفی کنیم. بنابراین همراه ما باشید و از این مطالب استفاده کنید.

باسکول پزشکی چیست؟

باسکول های پزشکی کمی بزرگتر از ترازو های معمولی هستند و در برخی از مواقع علاوه بر اینکه وزن بیماران را بررسی می کند، قد آن ها را نیز اندازه گیری خواهد کرد. بیشتر این باسکول ها دیجیتال هستند و اعداد روی نمایشگر مخصوص نشان داده می شود.

در برخی مواقع این باسکول ها امکانات ویژه ای دارند و برای افراد معلول، دارای نقص عضو یا افرادی که به طور کلی نمی توانند راه بروند و بنشینند استفاده می شود.

باسکول تخت بیمارستانی

همانطور که در جریان هستید در مواقعی بیماران بیمارستانی قادر به حرکت یا حتی نشستن روی صندلی نیستند و نباید آن ها را حرکت داد. از این رو باسکول های تخت بیمارستانی برای وزن کشی این افراد طراحی شده اند. خرید باسکول های جدید و متنوع را از سایت تجهیزات انجام دهید.

این باسکول ها تنها به شکل چهار پایه هایی قابل حمل هستند که در زیر تخت قرار می گیرند. پس از قرار گیری زیر تخت می توانند وزن افراد را با کم کردن وزن تخت بررسی کنند.

سخن آخر

تنوع محصولات ازجمله باسکول پزشکی در فروشگاه تجهیزات بسیار زیاد است. برای اینکه بتوانید مورد دلخواه خود را پیدا کنید بهتر است که سری به این فروشگاه بزنید. همچنین از مشاورین سایت نیز راهنمایی دریافت کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()