انواع ترازوهای مکانیکی

انواع ترازوهای مکانیکی که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد در ادامه موردبررسی قرار گرفته است. خرید ترازوی مکانیکی آزمایشگاهی در اندازه های مختلف و قابلیت های متفاوت انجام و استفاده می شود:

ترازوهای آویزان

ترازوهای آویزان مکانیکی دارای ساختار ناهموار و قلاب محکمی هستند که به کاربران اجازه می دهد با خیال راحت اقلام معلق را وزن کنند. این ترازوها دستگاه های مکانیکی قابل اعتماد، دقیق و محکمی هستند که معمولاً در محیط های صنعتی مانند انبارها یا عملیات تولید برای وزن کوله و کیسه استفاده می شوند.

ترازهای سه گانه

تراز سه گانه یک دستگاه توزین بسیار دقیق است که وزن یک جسم را با استفاده از سه تیر محاسبه می کند. هر تیر دارای یک حالت کشویی است. تیرها به یک نوار لغزنده خطی متصل است که از صفر به صورت تک رقم وزن جسم را شمارش می کند.

وزن های مواد مختلف متفاوت هستند و برای آزمایش دقت دستگاه بهتر است از سنگین ترین و سبک ترین ماده استفاده کنید که بهترین نتایج را برای شما داشته باشد.

نیروسنج

نیروسنج یک ترازو تخصصی است که برای اندازه گیری مقاومت و کشش نیرو در مقیاس نیوتن استفاده می شود. این ابزار به طور معمول ترازوهای کوچکی بوده که دارای اتصالات قلاب می باشند و برای استفاده در آموزش کلاس، روش تحقیق و آزمایش ایمنی، ایده آل هستند.

قابل ذکر است که نیروسنج ها در مدل دیجیتالی نیز موجود است؛ اما مدل مکانیکی آن دارای ابعاد کوچک تر و عمر بیشتری است و نیازی به منبع تغذیه انرژی نیز ندارد.

ترازو فنری

ترازوهای فنری نوعی از ترازوهای کوچک و جیبی هستند که برای دانشجویان و متخصصان آزمایشگاه ها ایده آل هستند. از این ترازوها می توان برای اندازه گیری نیروهایی استفاده کرد که برابر با نیروی کششی بر جسم در برابر نیروی گرانش است. برای خرید ترازو تمامی این موارد را در نظر بگیرید.

ترازوی فنری برای اندازه گیری اوزان ساده و در مقیاس های کوچک به کار می رود. این ترازو ساختار ساده ای دارد، ابعاد کوچکی دارد و قابل  حمل است. قسمت های اصلی این ترازو فنر، قلاب ثابت و درجه نمایش وزن جسم یا مواد مورد نظر است.

کلام آخر

در واقع ترازوی مکانیکی آزمایشگاهی از جمله ترازوهایی هستند که بسیاری از محدودیت های ترازوهای دیجیتالی را ندارند و در بسیاری از محیط های غیر ایمن مانند آزمایشگاه های صحرایی یا برای محیط های نیمه حرفه ای مانند آزمایشگاه های مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()