رنو از جمله شرکت های خودروسازی معروف و شناخته شده در کشور فرانسه می باشد. به دلیل کیفیت بالای محصولات کمپانی رنو، به عنوان یکی از خودروهای وارداتی محسوب می شود. افراد زیادی دارای خودروهای رنو تالیسمان، کپچر، فلوئنس، کولیوس، مگان و ... هستند. ارائه خدمات ساخت سوئیچ رنو توسط برخی از مراکز تخصصی که در حوزۀ ساخت کلید سوئیچ و ریموت خودرو فعالیت دارند، به مشتریان ارائه داده می شود.

توسط مرکز تخصصی تهران کار کی با آسودگی خاطر و رعایت کلیۀ پروتکل های امنیتی، خدمات ساخت سوئیچ رنو، ریموت خودروهای رنو و دیگر خودروهای داخلی و خارجی به مشتریان ارائه داده می شود.

ساخت سوئیچ و ریموت رنو مگان

ساخت سوئیچ رنو مگان توسط دستگاه های کاملاً مکانیزه و اتومات انجام می گیرد. به عبارتی کلیۀ مراحل تراشیدن و تعریف کیلیس به صورت تخصصی صورت می گیرد. استفاده از تجهیزات پیشرفته موجب کاهش زمان ساخت سوئیچ رنو شده است. البته جهت کددهی و ساخت ریموت رنو نیز استفاده از دستگاه های پیشرفته لازم و ضروری می باشد.

مراکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ خودرو، قادر به ساخت سوئیچ خودروهای رنو می باشند. مجموعۀ تهران کار کی نیز به عنوان یکی از مراکز تخصصی شناخته شده در این حوزه می باشد و می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند، با حفظ حریم امنیتی خودرو، اقدام به ساخت ریموت رنو کپچر، فلوئنس، سیمبل، داستر، لتیتود، مگان، ال 90 و غیره شوند.

تهران کار کی به دلیل ارائه خدمات تخصصی و برخورداری از ابزارآلات مخصوص، به راحتی قادر به باز کردن درب خودرو بدون آسیب رساندن به قفل درب خودروهای رنو می باشند.

علاوه بر ارائه خدمات ساخت ریموت رنو ، امکان دریافت خدمات تعمیرات ریموت و سوئیچ خودروهای رنو که دچار آسیب دیدگی شده اند نیز وجود دارد. اگر سوئیچ و ریموت شما در فضای رطوبتی از کار افتاده است، دیگر نیاز به ساخت ریموت جدید رنو نیست و می توانید با صرف هزینۀ پایین از خدمات تعمیراتی مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()