ساخت سوئیچ کیا با استفاده از ابزارآلات تخصصی انجام می گیرد و نیاز به تکنسین های مجرب دارد که بتوانند هر کدام از مراحل ساخت ریموت کیا را به صورت دقیق انجام دهند. با توجه به اینکه خودروهای کیا نیز از دسته اتومبیل های لوکس به شمار می رود، استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک که مرکز تخصصی تهران کار کی به آنها مجهز هستند، می توانند تمام پروسۀ تراش دادن تیغه های کلید سوئیچ را با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می دهند و به بهترین شکل ممکن قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ کیا هستند.

مرکز تخصصی تعمیرات و ساخت سوئیچ کیا

تعدد مراکز تخصصی ارائه دهندۀ خدمات تعمیرات و ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای کیا در داخل کشور محدود است. دارندگان خودروهای کیا همچون اپتیما، اسپورتیج، سورنتو، موهاوی و غیره می توانند از طریق تهران کار کی، خدمات ساخت سوئیچ کیا را برآورده سازند.

ساخت ریموت کیا، هر گونه تعمیرات سوئیچ و ریموت خودرو، باز نمودن درب خودرو بدون سوئیچ، خام نمودن ریموت اورجینال کیا، استخراج پین کد سوئیچ خودروهای کیا از دیگر خدمات مجموعۀ تهران کار کی به شمار می رود.

تنها برخی از مراکز کلیدسازی خودرو به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ های کیا فعالیت می کنند و مجهز به دستگاه های کاملاً پیشرفته می باشند. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند پروسۀ خام نمودن ریموت اصل و کددهی جدید را انجام دهند. جهت ساخت سوئیچ یدک کیا با استفاده از ابزارآلات مخصوص به راحتی می توان کیلس خودرو را انجام داد. هزینه خدمات ساخت ریموت کیا به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مدل خودرو و موجود بودن ریموت فابریک اشاره نمود. جهت اطلاع از هزینه های ساخت ریموت و سوئیچ کیا می توانید با کارشناسان مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()