شرکت خودروسازی هیوندا از جمله کمپانی های معتبر کره ای است که توانسته اند خودروهای با کیفیتی تحویل بازار داخل و خارج از کشور خود ارائه دهند. امروزه خیلی از افراد دارای خودروهای جنسیس، سوناتا، آزرا، ولستر، توسان ، سانتافه و ... برند هیوندا می باشند. جهت ساخت سوئیچ هیوندا می توانید از تجربیات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، به راحتی توانسته اند خدمات ساخت سوئیچ هیوندا  را به همراه خدمات تعمیرات به دارندگان این برند اتومبیل ارائه دهند.

تعمیرات و ساخت ریموت خودورهای هیوندا

با توجه به اینکه قسمت مکانیکی ریموت و سوئیچ به نحوی است که امکان نقص فنی برای آنها وجود دارد. در برخی از مواقع تنها با تعمیر نمودن ریموت آسیب دیده، می توان مجدداً از آن استفاده نمود. اگر زمان ساخت سوئیچ هیوندا برای شما حائز اهمیت است، می توانید از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی استفاده نمائید. این مجموعه با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، به سهولت می توانند در مدت زمان کوتاه حداقل 20 دقیقه، به صورت کاملاً تخصصی پروسۀ ساخت ریموت هیوندا را انجام دهند.

با توجه به اینکه صنعت ساختمان خودروهای هیوندا، خارجی است. از فناوری روز دنیا جهت کددهی و پروگرام کیلس خودرو استفاده می شود.

هزینۀ خدمات ساخت ریموت هیوندا به مدل خودرو بستگی دارد و اینکه هنگام ساخت ریموت، ریموت فابریک نیز در اختیار سازنده وجود داشته باشد، می تواند هزینۀ ساخت ریموت را کاهش دهد. قیمت ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا، جنسیس و دیگر مدل های رایج این برند را می توانید از طریق مجموعۀ تهران کار کی استعلام نمائید.

به دلیل تخصصی بودن مبحث ساخت ریموت و سوئیچ خودرو، تنها برخی از مراکز دارای متخصص و امکانات پیشرفته ای هستند که به سهولت می توانند کلیۀ خدمات مرتبط به امور ساخت سوئیچ خودروهای هیوندا، ساخت سوئیچ هیوندا و دیگر برندهای معتبر را به صاحبان اتومبیل های خارجی ارائه دهند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()