میلگرد استیل 420 از جمله میلگردهای رایج در سطح بازار می باشد که موارد کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. شکل ظاهری میلگرد متفاوت از پروفیل است که به صورت استوانۀ توپُر ساخته می شوند.  فروش میلگرد استیل 420 به عنوان یکی از محصولات رایج آلیاژ فولادی در سطح بازار عرضه می شود. مشخصۀ اصلی میلگرد استیل 420، داشتن خاصیت بگیر و مغناطیسی بودن آن می باشد. این نوع میلگرد مقاومت بالایی در برابر گرمای بالا دارد و نسبت به خوردگی نیز از استحکام بالایی برخوردار است.

چندین سال است که از فعالیت مجموعۀ استیل راشا در حوزۀ واردات و توزیع محصولات آلیاژ فولادی از جمله میلگرد، پروفیل، لوله، ورق استیل، ششپر استیل، تسمه استیل و ... فعالیت دارد. مدیران صنایع مختلف می توانند جهت تأمین میلگرد استیل 420، 304 و دیگر گریدهای رایج این محصول با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فروش میلگرد استیل 420 با ضخامت متفاوت

موارد مهم و تأثیرگذار بر قیمت میلگرد استیل 420 ، ضخامت، سایز و کیفیت بالای آن می باشد. صنایع مختلف می توانند متناسب با تجهیزات صنعتی که تولید می کنند، اقدام به خرید میلگرد استیل 420 با ضخامت استاندارد می نمایند.

مهمترین مشخصۀ میلگرد استیل 420، داشتن انعطاف بالا و خاصیت فرم پذیری برای این محصول می باشد. بیشترین موارد کاربرد میلگردهای استیل 420 را می توان در امور ساخت قطعات پمپ، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، اجزای شیرآلات، تولید کارد و چنگال آشپزخانه، ساخت انواع چرخ دنده، ساخت تجهیزات و لوازم هیدرولیکی و ... مشاهده نمود.

ویژگی بارز میلگرد استیل 420، این است که دارای قابلیت جوشکاری می باشد و تحمل دمای بالای 800 الی 110 درجه سانتی گراد را دارد و در انتها به آرامی باید خنک گردد.

توسط مجموعۀ استیل راشا، امکان سفارش اینترنتی خرید میلگرد استیل مانند میلگرد استیل 420 را برای صنعت گران در تهران و شهرستان ها فراهم است و می توانند به صورت تضمین شده، سفارش خود را ثبت نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()