یکی از انواع نایلون های بسته بندی نایلون حبابدار است که با توجه به خاصیت ضربه گیری آن برای کالا های حساس مورد استفاده قرار گرفته و محافظت کامل را از محصولات ایجاد می نماید.  فروش نایلون حبابدار با کیفیت در ابعاد و اندازه های مختلفی انجام می گیرد و این نایلون ها در انواع دو بعدی و سه بعدی به تولید می‌ رسند که مصرف کنندگان با توجه به کالا های مورد نظر می‌توانند نوع مناسبی از این نایلون ها را خریداری نمایند. نایلون حبابدار برای نگهداری و حفاظت از کالاهای مختلف از جمله کالاهای چوبی، انواع شیشه ها ،لوازم خانگی لوازم ، الکترونیکی، لوازم برقی ، لوازم دکوری و غیره به کار می روند. بنابراین اگر شما به دنبال بسته‌بندی خوب و ارزان قیمت هستید، می‌توانید از نایلون حبابدار استفاده کنید.

فروش نایلون حبابدار در تنوع بالا

 نایلونهای حبابدار در انواع دو بعدی که برای انواع ظروف شکستنی مانند کاسه بشقاب ،مجسمه، تابلو و غیره مناسب است ، به کار می‌رود. همچنین نوع دیگر نایلون ها در انواع نایلون حبابدار سه بعدی است که برای کالا های مکعب شکل به کار می‌روند، از جمله این کالا ها می‌توان به لوازم آشپزخانه مانند یخچال، لباسشویی و غیره اشاره کرد. باران پلاست از مراکز فروش نایلون حبابدار در کشورمان می باشد.

 نایلون های حباب دار از نظر تعداد لایه نیز در تنوع بالایی هستند از جمله دولایه، سه لایه ، پنج لایه و...  همچنین آنها را می توان در انواع حباب درشت برای لوازم بزرگ و در انواع حباب ریز برای لوازم کوچک تر خریداری نمود.

فروش نایلون حبابدار به صورت اینترنتی از طریق سایت باران پلاست انجام می گیرد و مشتریان گرامی با خرید نایلون حبابدار از این مجموعه ، یک خرید لذت بخش را خواهند داشت زیرا باران پلاست در طی سال‌ها فعالیت صادقانه خود همواره محصولات با کیفیت و ارزان قیمت را به مشتریانش ارائه داده است و موجب جلب رضایت مشتریان گردیده است.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()