نایلون های حبابدار ، نایلون های شفاف و انعطاف پذیری هستند که ضربه گیری خوبی را برای محصولات ایجاد می نمایند و کالا ها با استفاده از بسته بندی با نایلون حبابدار می‌توانند حفاظت شوند و سالم به دست مشتریان برسند. جهت اطلاع از لیست قیمت نایلون حبابدار  به سایت باران پلاست مراجعه کنید.

قیمت خرید نایلون حبابدار بسیار مناسب بوده و همین باعث شده که این نایلون مناسب برای انواع کالا های کوچک و بزرگ باشد و به جهت اینکه شما می توانید نایلون های حباب دار را در ابعاد و اندازه های مختلف خریداری کنید باید با توجه به نوع محصولاتتان آن را انتخاب نمایید. نایلونهای حبابدار به طور کلی در انواع دو بعدی و سه بعدی می باشند که مصارف گوناگونی دارند که در نوع دو بعدی به صورت رولی به فروش می‌رسند و برای انواع ظروف ، لوازم خانگی، قطعات خودرو و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنین نایلون های سه بعدی برای وسیله های مکعب شکل مانند یخچال، میز ،مبل و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 بهترین قیمت نایلون حبابدار

زمانی که به بازار مراجعه می کنید تا نایلونهای حبابدار را خریداری نمایید با قیمت‌های مختلفی روبرو می شوید که موجب تردید در خریدتان خواهد شد، باید توجه داشته باشید که قیمت نایلون حبابدار با توجه به فاکتورهای مهمی در نظر گرفته می شود. نایلون های حبابدار در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که از نظر حباب، ابعاد، مدل، کیفیت و غیره متفاوت هستند بنابراین قیمت نایلون حبابدار نیز برای هر یک از این تنوع به شکل متفاوتی در نظر گرفته می شود. اما به طور کلی هرچه کیفیت نایلون حبابدار بالاتر باشد، قیمت نایلون حبابدار نیز افزایش پیدا خواهد کرد بنابراین با خرید از مجموعه‌ های معتبری همچون باران پلاست می توانید این نایلون را با بهترین قیمت تهیه کنید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()