سنگ آسیاب از مهمترین وسایلی است که جهت آسیاب و خرد کردن برخی از مواد جامد مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد سنگ آسیاب در صنایع مختلف می باشیم چون تنوع موادی آسیاب و خرد شده در سطح بازار افزایش یافته است. فروش سنگ آسیاب با نمره های متفاوت توسط تولید کنندگان صورت می گیرد. انتخاب نوع سنگ آسیاب به نوع کاربری و میزان درصد آسیاب و خرد شدن آن خواهد داشت. جهت تولید سنگ آسیاب از پروسۀ خاصی استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند سنگ آسیاب یک تکه ساخته و در اختیار صنعت گران قرار دهند.

برای تأمین انواع سنگ آسیاب در ابعاد متفاوت می توانید با دفتر فروش تولیدی سنگ آسیاب ولیم تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر و با سابقه همواره در زمینۀ ساخت و فروش سنگ آسیاب با سایز شافت متفاوت می باشند که بتوان از آنها در دستگاه های آسیاب به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.

خرید سنگ آسیاب با قیمت ارزان

سنگ آسیاب دیاموند، سنگ آسیاب ولیم و ... از جمله انواع سنگ آسیاب موجود در بازار به شمار می رود که توسط گروه تولیدی سنگ آسیاب ولیم تولید و عرضه می شوند. بنابراین منطبق با دستگاه های آسیاب اتوماتیک و یا دستی می توانید انتخاب و خرید سنگ آسیاب را انجام دهید. با مراجعه به مراکز معتبر می توانید سنگ آسیاب مناسب تری تهیه نمائید که ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر آنکه افراد کیفیت آسیاب و خرد کردن مواد تحت تأثیر آن قرار گرفته می شود.

جهت اطلاع از قیمت روز خرید سنگ آسیاب ولیم در اندازه های مختلف می توانید با کارشناسان فروش تولیدی سنگ آسیاب ولیم تماس حاصل فرمائید. صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، ساختمانی، شیمیایی و پتروشیمی می توانند انتخاب و خرید سنگ آسیاب را انجام دهند.

سنگ آسیاب ولیم

آدرس : ارومیه - کیلومتر 2 جاده دریا چی چست - 100 متر بعد از سه راه صداقه یا کارخانه پاکدیس - جنب بنگاه مشاور املاک - احمد زاده - داخل گاراژ

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432383049

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()