ویدئو پروژکتور جیبی یکی از محبوب ترین دستگاه های پروژکتور موجود در بازار می باشد چون از فناوری جدید جهت ساخت آن بهره گرفته شده است. به طور کلی سه دسته بندی اصلی به عنوان تکنولوژی ساخت لامپ های دستگاه پروژکتور تعیین شده است که می توان به DLP،  LCD و LED اشاره نمود. البته در حال حاضر فناوری به کارگیری از لامپ LED در ساخت دستگاه ویدئو پروژکتور بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون توانسته اند با بهره گیری از این فناوری، سطح کیفیت تصاویر پخش شده بر روی پردۀ نمایشگر را ارتقاء بخشیده و امکان نمایش تصاویر Full HD و 4K را فراهم نموده اند و افراد زیادی طرفدار خرید ویدئو پروژکتور جیبی  هستند چون هب این فناوری مجهز هستند.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های پروژکتور با تکنولوژی روز دنیا مانند ویدئو پروژکتور جیبی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند به نوعی نیاز بازار داخل را با محصولات داخلی برآورده سازند.

فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت WiFi

همانطور که می دانید فناوری ارتباط دستگاه های دیجیتالی با امواج WiFi طرفداران زیادی دارد چون دیگر نیاز به استفاده از کابل نیست و به راحتی می توان دستگاه های دیجیتالی که به این فناوری مجهز هستند را به یکدیگر متصل نمود و تبادل اطلاعات را انجام داد.

امروزه نیز با فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار، اپراتور به راحتی می تواند دستگاه را به موبایل، لپ تاپ، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی و ... متصل نموده و اقدام به پخش داده های تصویری بر روی پردۀ نمایشگر نمایند. به طور کلی اگر تمایل به خرید مینی ویدئو پروژکتور دارید، پیشنهاد می کنیم مشخصات فنی دستگاه را به طور دقیق بررسی نموده و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید از تکنولوژی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی با فناوری روز بهره مند گردید چون کار کردن با آنها برای شما راحت تر خواهد بود.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()