گاز پروپان یکی از گازهای شناخته شده در طبیعت است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که عمدۀ کاربرد آن را می توان در امور پخت و پز مشاهده نمود. از ویژگی های ظاهری گاز پروپان می توان به فاقد بو و رنگ بودن آن اشاره کرد. ضمن آنکه شدیداً قابل اشتعال است و همواره توصیه به نگهداری مخازن گاز پروپان به دور از دستگاه های گرم کننده و مشتعل کننده می باشد. تولید گاز پروپان هنگام پالایش نفت صورت می گیرد. در واقع فرآیند جمع آوری گاز پروپان از روغن خام در برج پالایش نفت بدست می آید. فروش گاز پروپان توسط این مجموعه انجام می گیرد.

نوین گاز به صورت تخصصی در زمینۀ واردات، تولید و پخش انواع تک گاز و یا گاز ترکیبی شیمیایی فعالیت می کند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند جهت تأمین انواع گاز شیمیایی با پرسنل فروش نوین تماس گرفته و پس از هماهنگی های کلی گاز پروپان، گاز هلیوم، گاز متان، گاز آرگون، گاز نیتروژن، گاز اکسیژن و ... را با ظرفیت های مختلف تأمین نمائید.

مصارف عمدۀ گاز پروپان

در آمریکا، گاز پروپان با همین عنوان نامیده می شود ولی درکشور استرالیا، گاز پروپان با اسامی دیگری همچون گاز LPG، گاز LP، گاز BBQ و گاز Autogas معرفی می شود. از دیگر موارد کاربرد کلی گاز پروپان می توان در پروسۀ تولید سوخت خودرو، سوخت مبرد، مواد اولیۀ محصولات پتروشیمی، صنایع پالایش نفت و گاز، داروسازی، برخی از تجهیزات گرمایشی و ... اشاره نمود. بنابراین صاحبان صنایع نیازمند به تأمین مخازن گاز پروپان با ظرفیت متفاوتی هستند.

قیمت گاز پروپان ارتباط مستقیم با میزان ظرفیت مخازن گاز پروپان و میزان درصد خلوص آن بستگی دارد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی گاز پروپان می توانید با دفتر فروش نوین گاز تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را در خصوص نحوۀ سفارش دهی و خرید بول ماشین و گاز پتروشیمی انجام دهید.

نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()