پوستر دیواری یکی از محبوب ترین تجهیزاتی است که جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون داخلی می تواند مورد استفاده قرار گرفته شود چون سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری متفاوت از کاغذ دیواری های قدیمی می باشد. در این پست قصد داریم به معرفی دیوارپوش پوستر دیواری و ویژگی های مهم آن بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید متناسب با چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی، اقدام به خرید پوستر دیواری در ابعاد و طرح های مناسب نمائید. به عنوان مثال به تنهایی می توان با نصب پوستر دیواری سه بعدی طرح گل پشت مبلمان و یا میز تلویزیون نمای دکوراسیون سالن پذیرایی را متحول سازید. بدین ترتیب قادر خواهید بود با نصب تنها این نوع پوستر، فضا را از حالت یکنواخت بودن خارج نمائید.

تزئین دکوراسیون با پوستر دیواری ضد آب

اگر تمایل به خرید پوستر دیواری ضد آب دارید، می توانید نگاهی به محصولات دیوارپوش فروشگاه دیوار دکور بیاندازید. این مجموعۀ معتبر توانسته به لیست محصولات فروشگاه، انواع پوستر دیواری PVC که روکش ضد آب است، اضافه نماید و امکان سفارش خرید انواع پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری کودک را برای مشتریان فراهم سازد.

فروش پوستر دیواری به صورت رولی و چند تکه ای انجام می گیرد. بدین ترتیب می توانید متناسب با نمای دکوراسیون و فضایی که قصد تزئین آن را دارید، اقدام به خرید پوستر سه بعدی در ابعاد متفاوت نمائید. امروزه عموم افراد می توانند با هر سلیقه ای که دارند، از مزایای پوستر دیواری با طرح های متنوعی همچون مناظر طبیعی، تصاویر انتزاعی، طرح گل، تصاویر چهره و ... می توانند در نمای دکوراسیون قسمت های مختلف منزل و یا محیط کار بر روی دیوار نصب نمایند. برای مشاهدۀ برخی از طرح های پرفروش پوستر دیواری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات دیوارپوش پوستر دیواری ، طرح مورد پسند خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()