بورس فروش لوازم آزمایشگاهی به صورت تخصصی انواع تجهیزات لازم برای راه اندازی مجموعه های آزمایشگاه تشخیص طبی، پاتوبیولوژی، صنایع غذایی، صنعت تولید مواد شیمیایی و ... را مهیا می سازد. به طور کلی هر آزمایشگاهی نیاز به ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته ای دارند که بتوانند با آنها، آزمایشات مختلفی را انجام دهند. انتخاب نوع لوازم تأثیر مستقیم بر روی دقت و سرعت آزمایشات خواهد داشت. از این رو با مراجعه به مراکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی ، می توانید دسترسی به کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای معتبر خارجی داشته باشید. سپس متناسب با نوع آزمایشگاهی که قصد راه اندازی آن را دارید، انتخاب و خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی را انجام دهید.

از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو که به عنوان یکی از مراکز بزرگ بورس فروش لوازم آزمایشگاهی در حال فعالیت می باشد، می توانید انواع تجهیزات آزمایشگاهی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

بزرگ ترین بورس فروش لوازم آزمایشگاهی

انتخاب نوع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد که مب توان به نوع کاربری آزمایشگاه اشاره نمود. در واقع یک سری ابزارآلات و دستگاه ها در همۀ مراکز آزمایشگاهی مشترک می باشد و به راحتی می توانید لیست تجهیزات آزمایشگاهی را از طریق مراکز بورس فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای معروف خارجی تهیه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل تخصصی بودن نوع فعالیت و مجهز بودن به کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی در زمینه های مختلف، می توانند شما را در انتخاب و خرید دستگاه و لوازم آزمایشگاهی در مدل و برندهای معتبر تهیه نمائید.

اگر قصد تجهیز نمودن محیط های آزمایشگاهی تشخیص طبی، آزمایشگاهی، صنایع مواد غذایی و ... را دارید، می توانید به واسطۀ مراکز بورس فروش لوازم آزمایشگاهی ، با قیمت ارزان و کیفیت بالا هر کدام از تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمائید. برای کسب اطلاعات تخصصی می توانید به سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت کاملاً تخصصی می تواند شما را در این مسیر همراهی کنند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()