توربو شارژ سمند سورن در این خودرو در جهت افزایش قدرت موتور به کار گرفته می شود و این قطعه بسیار موثر در کارکرد مطلوب خودرو می باشد . استفاده از توربو شارژ ها با توجه به قیمت توربو شارژ سمند سورن که بسیار مناسب است ، برای خودرو سازان صرفه ی اقتصادی دارد.

عملکرد توربو شارژ سمند سورن به این صورت است که این سیستم مجهز به دو پنکه ی توربین و کمپرسور که توربین گاز های خروجی اگزوز را به سمت کمپرسور هدایت می کند زیرا از نیروی گاز های موتور برای تامین انرژی سیستم توربو شارژ سمند سورن استفاده می شود. زمانی که این انرژی به کمپرسور می رسد باعث کارکرد آن شده و در نهایت کمپرسور نیز هوا را متراکم می کند و سپس به به سیلندر انتقال می دهد. با استفاده از این سیستم ، هوای بیشتر به  محفظه ی سوخت رسیده و در نتیجه موتور با قدرت بالاتری کار می کند.

فروش توربو شارژ سمند سورن با قیمت ارزان

کیفیت توربو شارژ بسیار مهم بوده و باید این قطعه در نوع اصل و با کیفیت تهیه شود تا حداکثر طول عمر مفید خود را داشته باشد. در صورت تمایل به خرید اینترنتی توربو شارژ سمند سورن می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی ، با بهترین قیمت توربو شارژ سمند سورن ، این قطعه را خریداری نمایید. قیمت فروش توربو شارژ سمند سورن از مهم ترین مواردی است که خریداران این قطعه آن را همواره مورد توجه قرار می دهند.

بنابراین تنها با خرید از مرکز منصف می توانید توربو شارژ سمند سورن را با قیمت مناسب تهیه کنید به همین جهت ما به شما فروشگاه توربو شارژ سیف الهی را معرفی می کنیم زیرا واردات گسترده ی انواع توربو شارژ ها را انجام داده و در نتیجه قیمت توربو شارژ سمند سورن در این مجموعه بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()