اگر با مشکل سرقت و گم شدن سوئیچ و ریموت خودرویی روبرو هستید، توصیه می کنیم در گام اول نسبت به حذف کد قبلی و تخصیص کد جدید اقدام نمائید. سپس پروسۀ ساخت سوئیچ رنو بر اساس مدل اتومبیل با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک انجام می گیرد. از جمله خودروهای رایج برند رنو می توان به مگان، رنو داستر، رنو لتیتود، سفران، فلوئنس، سیمبل و ... اشاره نمود. از طریق کمپانی رنو برای هر کدام از محصولات، سیستم سرقت منحصربفرد تعریف شده است. بنابراین جهت ارائه ی انواع خدمات ساخت سوئیچ رنو نیاز به استفاده از نرم افزار و دستگاه های پیشرفته است که بتوانند مطابق با الگوریتم اصلی ریموت و سوئیچ، عملیات تراشیدن تیغه های کلید را انجام دهند. جهت آگاهی از هزینۀ ساخت ریموت رنو می توانید با کارشناسان فنی مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از ابزارآلات مخصوص به سهولت می توانند انواع سوئیچ رنو را انجام دهند. این مجموعۀ معتبر به سهولت می تواند نیاز شما را برآورده سازد و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته قادر به ساخت سوئیچ رنو با مدل های مختلف هستند.

ساخت ریموت اورجینال رنو و تعمیرات تخصصی

با توجه به اینکه برخی از خودروهای رنو در ایران کمیاب هستند و کمتر کسی این مدل اتومبیل ها را دارند. از این رو جهت دریافت خدمات ساخت ریموت رنو کپچر، نیاز است که به مراکز معتبر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل تجهیز بودن به دستگاه های تمام اتوماتیک و سطح خدمات تخصصی که به مشتریان ارائه می دهند، قابلیت ساخت سوئیچ رنو در مدل های مختلف را دارا می باشند. خدمات ساخت ریموت رنو توسط این مجموعه ارائه می شود.

رنو از جمله خودروهای امن با قابلیت سیستم ضد سرقت است که توسط نرم افزارهای کامپیوتری پسورد داده و کددهی می شود. بنابراین می توانید از خدمات مجموعۀ تهران کار کی جهت امور تعمیرات و ساخت ریموت رنو بهره گیرد. ضمن آنکه قادر به ساخت سوئیچ رنو، تعویض باتری ریموت و سوئیچ و تعمیرات آنها با حداقل قیمت می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()