ساخت سوئیچ کیا با استفاده از دستگاه های پیشرفته، فرآیند تراش تیغه صورت می پذیرد. کمپانی رنو توانسته طی سال ها فعالیت متوالی، خودروهایی با امکانات و قابلیت های پیشرفته ساخته و به بازار خودرو در سطح جهانی عرضه نماید. این کمپانی معتبر توانسته متناسب با خودروهای مختلفی که تولید می کند، از سیستم کلیس جدید و پیشرفته ای بهره می گیرند. در نتیجۀ این تکنولوژی، توانسته اند اتومبیل ها را به سیستم ضد سرقت تجهیز نمایند. جهت ارائه خدمات ساخت سوئیچ کیا نیاز به دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای متخصص است که توانایی استخراج پسورد و تخصیص پین کد جدید برای ساخت سوئیچ کیا می باشند. 

مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز پیشرفته در زمینۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای خارجی و داخلی فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر توانایی حذف و غیر فعال نمودن ریموت و سوئیچ های مفقودی کیا، بی ام و، بنز، رنو و ... را دارا می باشد. باز کرد درب خودرو در صورت عدم وجود سوئیچ و تراش کلید بر اساس شماره شاسی خودرو، تعمیرات و ... از دیگر خدمات مهم و کلیدی این مجموعۀ معتبر به شمار می رود. جهت ساخت سوئیچ کیا نیز از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.

سفارش پروگرام و ساخت سوئیچ کیا

در صورتی که با مفقودی سوئیچ و یا عدم عملکرد آن و ریموت روبرو شدید، می توانید از تخصص و خدمات تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعه با ابزارآلات پیشرفته ای که در اختیار دارد، می تواند به صورت اصولی خدمات ساخت سوئیچ کیا را در کنار ساخت ریموت کیا به دارندگان خودروهای کیا ارائه دهد. مجموعۀ تهران کار کی پذیرش و خدمات تخصصی را می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی به مشتریان ارائه دهند.  خدمات ساخت ریموت کیا مدل سراتو، اسپورتیج، اپتیما، سورنتو، کیاریو، موهاوی، کادنزا، پیکانتو و ... بخشی از خدمات گستردۀ این مجموعۀ معتبر محسوب می شود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()