ساخت سوئیچ ولوو XC90 با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک صورت می پذیرد که توانسته اند زمان ساخت ریموت XC90 و یا سوئیچ را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. اگر سوئیچ و ریموت اتومبیل خود را گم کرده و یا از دست داده اید، می توان با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر قادر به ارائه هر گونه خدمات در حوزۀ باز کردن درب خودرو، خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90، تعمیرات ریموت، روشن کردن اتومبیل بدون سوئیچ و ریموت، تعویض برخی از قطعات ریموت، ساخت ریموت ولوو XC90 و ... می باشند.

این مجموعۀ معتبر مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته است که می توانند فرآیند حذف پروگرام، کددهی جدید و ساخت سوئیچ و ریموت خودرو را در مدت زمان اندک انجام دهند. همانطور که می دانید خودروهای لوکس به تجهیزات ضد سرقت مجهز هستند تا بدین وسیله بتوانند خودرو را در برابر سرقت ایمن سازند. از این رو جهت ساخت ریموت ولوو XC90 ،متخصصین در ابتدا متناسب با نیاز مشتری از روی ریموت اصل پروسۀ کددهی ریموت اتومبیل را انجام می دهند و اقدام به ساخت سوئیچ ولوو XC90  می نمایند.

ساخت سوئیچ یدک اورجینال ولوو XC90

در صورت مفقودی سوئیچ و ریموت خودرو، متخصص در ابتدا حذف کد پیشین سوئیچ و ریموت را انجام داده و سپس اقدام به ساخت سوئیچ ولوو XC90 با کد جدید می نمایند. با توجه به اینکه برخی از افراد که دارای اتومبیل ولوو XC90 در شهرستان ها هستند، می توانند به صورت اینترنتی با ارسال اصل سوئیچ و ریموت خودرو به مجموعۀ تهران کار کی، در مدت زمان کوتاهی، سوئیچ و ریموت یدک خودروی مورد نظر خود را با تضمین رعایت نکات ایمنی تحویل بگیرید. نکتۀ مهم که در رابطه با ساخت ریموت کیلس ولوو XC90 وجود دارد، نیاز به اتصال به سرور اصلی کمپانی ولوو است که بتوانند به صورت آنلاین پروگرام دهی مجدد و ایمنی را انجام دهند و به صورت آفلاین امکان پذیر نمی باشد. جهت سفارش دریافت خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 می توانید با کارشناسان متخصص مرکز تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()