توربو شارژ به عنوان یکی از تجهیزات مهم و اساسی اتومبیل است که جهت افزایش راندمان کاری موتور می گردد. قیمت توربو شارژ پژو 2008 متناسب با کارایی که برای خودرو بوجود می آورد. موتوری که مجهز به توربو شارژ باشد، موجب افزایش عملکرد اتومبیل می شود. اکثر موتورهایی که مجهز به توربو شارژ نیستند، به سهولت نمی توانند اکسیژن مورد نیاز برای احتراق اتومبیل را تأمین کنند. به عبارتی مکش هوا با حرکت پیستون در داخل سیلندر صورت می گیرد. در برخی از مواقع ممکن است فشار هوای ورودی به فشار مورد نظر نرسد که در این صورت قدرت موتور کاهش پیدا می کند ولی استفاده از توربو شارژ در داخل موتور، می تواند هوای ورودی به محفظه را برای احتراق اتومبیل افزایش داده و فشار موتور را دو برابر می کند. برای اطلاع از قیمت قیمت توربو شارژ پژو 2008 پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نمائید. در نهایت پس از بررسی تمام مشخصات فنی قطعات توربو شارژ، مناسب ترین مدل توربو شارژ را برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ توربو شارژ عبارتند از کمپرسور و توربین می باشد که بر روی قطعۀ شفت نصب می شوند. توربین تعبیه شده داخل توربو شارژ به واسطۀ گازهای ناشی از احتراق خودرو می چرخد و انرژی لازم را برای چرخیدن کمپرسور فراهم می کند تا بدین وسیله بتواند هوای سیلندر را تأمین نماید. صرف نظر از قیمت توربو شارژ پژو 2008، با بهره گیری از تکنیک های جدید، به راحتی می توانید قدرت و انرژی لازم برای افزایش دور موتور را فراهم نمود. در این صورت راننده می تواند رانندگی راحت و روانی را در سرعت های پایین و زیاد تجربه کند. از دیگر مزایای مهم کاربرد توربو شارژ در سیستم موتور، می تواند عاملی مفید برای کاهش مصرف بنزین شود، ضمن آنکه فرمان پذیری اتومبیل در سرعت های پایین می تواند به راحتی انجام گیرد.

برای آگاهی از قیمت فروش توربو شارژ پژو 2008 می توانید با واحد فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای خرید و نصب توربو شارژ خودرو انجام دهید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()