جهت خرید کاغذ دیواری به سبک مدرن و جذاب می توانید به مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید. امروزه تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، کاغذ دیواری قابل شستشو و آنتی استاتیک تولید نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند. از این رو افرادی که به دنبال تزئین دکوراسیون منزل هستند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی انتخاب و خرید کاغذ دیواری را انجام دهید. متناسب با فضای دکوراسیون اتاق کودک از کاغذ دیواری طرح کودک قابل شستشو استفاده نمائید.

جهت مشاهده و سفارش مدل های جدید کاغذ دیواری در طرح های زیبا و لوکس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در عرصۀ توزیع محصولات دیوارپوش است که توانسته اند متناسب با سلایق شخصی افراد انواع کاغذ دیواری مدرن، سه بعدی، طرح برجسته و ... را به مشتریان گرامی پیشنهاد دهند.

خرید کاغذ دیواری نقش برجسته

اگر به دنبال روش کم هزینه برای ایجاد تغییر در نمای داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری هستید، می توانید از تنوع سبک طراحی محصولات کاغذ دیواری بهره مند گردید. استفاده از دیوارپوش به افراد کمک می کند که بتوانند از تصاویر زیبا و جذاب ای نوع محصولات، تغییرات زیبا و چشم نوازی را به صورت مجزا بوجود آورد. افرادی که طرفدار مناظر طبیعی، جنگل، ساحل، دریا، رودخانه، رویش گل و گیاهان در طبیعت هستند، می توانند از زیبایی کاغذ دیواری مدرن با طرح های مذکور در نمای راهرو، اتاق نشیمن و ... استفاده نمایند. خرید کاغذ دیواری سه بعدی را از سایت با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا تهیه کنید. 

قیمت کاغذ دیواری ارتباط مستقیم با جنس، نوع مواد تشکیل دهندۀ آن، مدل و سبک طراحی آن ها دارد. با توجه به تنوع محصولات دیوارپوش در سطح بازار، افراد به سادگی می توانند کاغذ دیواری لوکس ارزان تهیه نمایند. در نظر گرفتن این موضوع مهم به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر از قبل متناسب با فضای دکوراسیون، مناسب ترین دیوارپوش را از میان محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()