آیفون تصویری تکنما به عنوان یکی از برندهای شناخته شدۀ تولید داخل می باشد و در میان آیفون های تصویری ایرانی، دارای مشخصات فنی بالا منطبق با تکنولوژی روز دنیا می باشند. اگر در انتخاب و خرید آسفون تصویری با کیفیت و در عین حال زیبا سردرگم هستید، در اینجا می توانید خرید آیفون تصویری تکنما را به شما پیشنهاد دهیم چون محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. در دهۀ اخیر اکثر سازندگان ساختمان های مسکونی و اداری تلاش نموده اند از مزایای آیفون تصویری بهره گیرند چون می تواند عامل مناسبی برای افزایش سطح امنیت ساختمان محسوب گردد. جهت انتخاب و خرید آیفون تصویری در مدل های مختلف می توانید نگاهی به محصولات تکنما شاپ بی اندازید چون این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع آیفون تصویری تک نما همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش فعالیت می کند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت آیفون تصویری تکنما

سایز نمایشگر، نوع نمایشگر، حافظه داخلی، قابلیت ارتباط داخلی، قابلیت پشتیبانی از پنل اضافی، قابلیت عکس و فیمبرداری، داشتن صفحۀ تاچ یا لمسی، گوشی، قابلیت تنظیم صدا و ملودی آیفون، مدت زمان گارانتی، پشتیبانی از دوربین مداربسته، قابلیت تنظیم اتوماتیک شدت نور صفحه نمایشگر، قابلیت ارتباط با واحدهای داخلی، قابلیت گشودن درب پارکینگ، قابلیت تنظیم زاویه و جهت دوربین و ... تنها برخی از پارامترهای مهمی هستند که در زمان خرید آیفون تصویری تکنما برای شما حائز اهمیت می باشد. فروش آیفون تصویری هوشمند تکنما در دو دسته بندی آیفون تصویری حافظه دار و بدون حافظه با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد.

بدون شک قیمت فروش آیفون تصویری  تکنما بر اساس پنل خروجی و امکاناتی که در اختیار دارند، تعیین می گردد. بدین ترتیب توصیه می کنیم، پیش از اقدام به خرید آیفون تصویری، با مشاهدۀ محصولات تکنما شاپ، راحت تر بتوانید آیفون تصویری مورد نیاز ساختمان مسکونی چند واحده و یا ویلایی را تهیه نمائید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()