تیرآهن یکی از پرکاربرد آهن آلات رایج در بازار به شمار می رود و کاربرد گسترده ای در صنایع ساختمان سازی دارد. قیمت تیرآهن نقش بسزایی در هزینه های ساخت و ساز دارد. امروزه فروش تیرآهن در مدل های مختلف از جمله INP, IPB, IPE, CNP و هاش در دو مدل HEB و HEA صورت می گیرد. از جمله تیرآهن های رایج در بازار می توان به تیرآهن I، تیرآهن هاش و تیرآهن لانه زنبوری اشاره نمود. بدین ترتیب صنایع ساختمانی متناسب با نیازی که دارند، می توانند با قیمت ارزان تیرآهن مورد نیاز خود را تهیه نمایند. عمدتاً تیرآهن در سایزهای 10 الی 60 به صورت سبک و سنگین در شاخه های 12 متری تولید می شوند.  لیست قیمت تیرآهن بر اساس مشخصات فنی متفاوتی که نسبت به یکدیگر دارند، تعیین می گردد.

بازرگانی آهن میران به صورت تخصصی در زمینۀ فروش آهن آلات از جمله تیرآهن، میلگرد، پروفیل و ... فعالیت دارد. همواره پاسخگوی سفارشات صاحبان صنایع در زمینه های مختلف می باشند. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن می توانید با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نکات مهم تعیین قیمت تیرآهن

تیرآهن موجود در بازار توسط تولیدکنندگان متعددی تعیین می گردد که به طور مستقی بر روی قیمت تیرآهن تأثیرگذار می باشد. هر محصول فولادی تولید شده دارای استانداردهای خاصی است که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شود و در نظر گرفتن کیفیت محصولات و استحکام نهایی تیرآهن نقش بسزایی در انتخاب و خرید تیرآهن خواهد داشت. به دلیل وضعیت نابسامان بازار، قیمت تیرآهن ممکن است ثبات نداشته باشد. عوامل مهمی همچون وزن و سایز بر روی قیمت آهن آلات تأثیرگذار می باشد. در صورت نیاز به خرید انواع تیرآهن، می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ آهن میران اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر بر اساس استانداردهای تعریف شده، انواع آهن آلات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند.

بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()