قیمت میلگرد بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد. به طور کلی انواع میلگرد با مشخصات فیزیکی متفاوت تولید می گردد که در نتیجۀ این اتفاق شاهد فروش انواع میلگرد با قیمت متفاوت می باشیم. عمدتاً قیمت میلگرد اروپایی، میلگرد سیاه، میلگرد با پوشش اپوکسی، میلگرد گالوانیزه و میلگرد با جنس فیبر تقویت شدۀ پلیمری متفاوت از یکدیگر تعیین می گردد. علاوه بر آنکه هر دسته بندی نیز بر اساس مشخصات فیزیکی سایز نسبت به یکدیگر تفاوت قابل توجهی دارند. البته در حال حاضر نابسامانی وضعیت بازار موجب بی ثبات گشتن قیمت میلگرد در بازار آهن آلات شده است. جهت اطلاع از آخرین لیست قیمت میلگرد در بازار آهن می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی آهن میران تماس حاصل فرمائید.

قیمت میلگرد با پوشش اپوکسی در تهران

میلگرد با پوشش های متفاوتی عرضه می شود که می توان به میلگرد با پوشش اپوکسی اشاره نمود. این نوع میلگرد بر پایۀ میلگرد سیاه می باشد که مواد اپوکسی پوشانده شده تا بتوانند میزان مقاومت میلگرد را در برابر عوامل خوردگی افزایش دهند. پوشش اپوکسی با لایه ای ظریف بر روی میلگرد قرار گرفته می شود و باعث افزایش طول عمر آن می شود. قیمت میلگرد با پوشش اپوکسی تفاوت قابل توجهی نسبت به قیمت میلگرد سیاه دارد. قیمت میلگرد گالوانیزه متفاوت از قیمت میلگرد با پوشش اپوکسی می باشد. صاحبان صنایع ساختمان سازی می توانند متناسب با پروژه های ساختمانی، انواع میلگرد با مشخصات فیزیکی متفاوت را تهیه نمایند.

نوسانات بازار بر روی قیمت میلگرد تأثیرگذار می باشد. کاربرد میلگرد فولادی ضد زنگ در ساخت پروژه های عمرانی، باعث افزایش طول عمر سازه های ساختمانی می شود. کاربرد میلگرد اف آر پی را می توان در امور طراحی و ساخت سازه های جدید مشاهده نمود. جهت راهنمایی برای خرید آهن آلات و استعلام لیست قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد رایج در بازار می توانید با دفتر فروش بازرگانی آهن میران تماس حاصل فرمائید.

 بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()