کلید اتوماتیک abb از دیگر مدل های کلید قابل اعتماد می باشد، که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. نصب کلید اتوماتیک هوایی abb با هدف دو سری هوایی و کامپکت صورت می گیرد.  فروش کلید اتوماتیک هوایی abb باعث گردیده بهتر بتوان بر روی جریان مدار کنترل داشت و قابلیت کنترل ریموت را برای سیستم مهیا می سازد. امروزه می توانند از کلیدهای اتوماتیک هوایی abb با مدل کمکت اسکن نیو اِمکس می توانند در ساخت کامپیوترهای دستی و لپ تاپ ها به واسطۀ فناوری بلوتوث متصل شوند. از قابلیت های مهم این نوع کلید اتوماتیک، می توان امکان تنظیم، نضارت و جمع آوری اطلاعات از راه دور را برای متصدیان فراهم سازد و با استفاده از نمایشگر کنترلی جدید صورت می پذیرد.  

مصارف خرید کلید اتوماتیک abb

جهت خرید کلید اتوماتیک هوایی abb با مدل های رایج می توانید به فروشگاه پایا برق مراجعه نمائید. نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید کلید اتوماتیک وجود دارد که می توانید با کارشناسان فروش پایا برق تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند به صورت تخصصی شما را راهنمایی کنند.

کلید اتوماتیک هوایی abb در مدل های مختلف تولید شده و به کار گرفته می شوند. بنابراین متخصصین متناسب با نوع کاربری که تابلوهای برق می توانند در سیستم های الکتریکی مختلف داشته باشند، از کلید اتوماتیک هوایی مناسب استفاده نمایند. به عنوان مثال کلید اتوماتیک abb که دارای سری SACE EMAX 2 هستند در 4 سایز متفاوت تولید شده اند که هر کدام از آنها دارای قدرت و توان عملی متفاوت هستند. عمدتاً دارای سه استاندارد معتبر منجمله IEC, UL, CCC می باشند.

علاوه بر آنکه دارای گواهی اندازه گیری انرژی اکتیو کلاس یک می باشند و بدین وسیله توانسته اند امکان بهره مندی از شرایط شبکه را برای دریافت توابع پیشرفته همانند بارزدایی، کنترلر توان، توابع حفاظتی، سنکرون چک و ... استفاده نمایند. جهت آشنایی بیشتر با موارد کاربرد و  خرید کلید اتوماتیک abb می توانید با کارشناسان فروش پایا برق تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()