یکی از مهم ترین قسمت های وسیله نقلیه، لاستیک می‌باشد. در صورتی که این قسمت از خودرو وجود نداشته باشد، طبیعتا خودرو حرکت نخواهد کرد. لاستیک خودرو، یکی از قسمت هایی است اگر ایرادی داشته باشد و به خوبی کار نکند، ممکن است مشکلات زیادی را برای خودرو به وجود بیاورد. در وب سایت چرخ و یدک، توضیحاتی در مورد لاستیک ها ارائه کرده ایم. در ادامه به معرفی این مرکز فروش لاستیک نیز خواهیم پرداخت.

انواع مختلف تایر خودرو

امروزه در بازار، لاستیک های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها، ویژگی ها، مزایا و معایب خود را دارند. برای خرید تایر خودرو نیز باید با اطلاعات کافی اقدام کرد. زیرا استفاده از یک تایر نامناسب، سبب به وجود آمدن مشکلات متعددی برای خودرو خواهد شد. در فروشگاه آنلاین چرخ و یدک، علاوه بر بررسی انواع مختلف لاستیک خودرو، می‌توان اقدام به خرید هر یک از آن ها اقدام کرد.

قسمت های مختلف تایر خودرو

تایر خودرو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. هر کدام از آن ها نیز عملکرد خاص خود را دارند. اولین قسمت تایر خودرو، بدنه می‌باشد. این قسمت از چند لایه تشکیل شده است که جنس اکثر آن ها از پلی استر است. تسمه تایر، دومین قسمت تشکیل دهنده آن است. این قسمت وظیفه استحکام تایر به هنگام پنچر شدن آن است. آج تایر نیز از قسمت های دیگر تایر خودرو می‌باشد که باعث افزایش بازدهی و عملکرد تایر خودرو شما می‌شود. فروش لاستیک نکسن از طریق سایت انجام می گیرد. 

چرخ و یدک، پلتفرم آنلاین فروش لاستیک

یکی از پلتفرم های فروش آنلاین لاستیک ، فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می‌باشد. در این فروشگاه علاوه بر موجود بودن اجناس با کیفیت، راهنمای کامل انتخاب یک لاستیک مناسب برای خودرو نیز آورده شده است. همچنین می‌توانید با توجه به نوع خودرو، لاستیک پیشنهادی خودرو خود را در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک پیدا کرده و اقدام به خرید آن بکنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()