همانطور که می دانید در محیط کار ممکن است خطرات زیادی کارگران را تهدید کند و صدمات جدی به اعضای مهم بدن وارد شود. طراحی و تولید کفش ایمنی نیز با همین هدف صورت گرفته است. عمدتاً در بخش های صنعتی و ساختمانی کارفرمایان موظف به خرید کفش ایمنی با مشخصه های متفاوت می باشند. در واقع متناسب با نوع خطراتی که ممکن است فرد با آن روبرو شود، نیازمند به  خرید کفش ایمنی استاندارد می باشند. به عنوان مثال خطرات متعددی منجمله برخورد با مواد شیمیایی، برق گرفتگی، سوختگی، بریدگی، فرو رفتن وسایل نوک تیز و ... سلامتی افراد را تحت تأثیر خود قرار دهد. در همین راستا، فروشگاه رادین ایمن توانسته کسب و کار حرفه ای خود را در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات ایمنی همچون کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک محافظ و ... گسترش داده است.

خرید بهترین کفش ایمنی ایرانی و خارجی

بدین ترتیب کارفرمایان و افرادی که در حال انجام فعالیت های صنعتی و ساختمانی هستند، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، از میان محصولات عرضه شده، مناسب ترین مدل و برند کفش ایمنی را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند. فروش انواع کفش ایمنی با جنس و طرح متفاوت از کفش های معمولی صورت می گیرد. بدیهی است افرادی که قصد خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش ایمنی خارجی و یا ایرانی دارند، بر اساس نوع خطرات احتمالی که ممکن است فرد با آنها روبرو شوند، اقدام به انتخاب کفش کار نمایند.

قیمت کفش ایمنی به جنس و برند آن بستگی دارد. کفش ایمنی نسوز، کفش ایمنی مقاوم با سر پنجه فولادی، کفش ایمنی پلاستیکی ضد الکتریسیته و ... برخی از دسته بندی های اصلی کفش های کار به شمار می روند. در نتیجه اگر قصد خرید کفش ایمنی بادوام و مستحکمی را دارید، می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()