ابعاد ترازو : پیش از خرید ترازو بهتر است محلی که قرار است ترازویتان در آنجا قرار بگیرد را مشخص کنید و متناسب با فضایی که در اختیار دارید، ترازویی با ابعاد و اندازه ی مناسب را خریداری کنید.

امکانات ترازو : ترازوها با توجه به نوع و کاربرد انها امکانات متفاوتی دارند، هنگام خرید ترازو با کیفیت باید بدانید کدام قابلیت برای شما مهم است. برای مثال امکان اتصال به کامپیوتر، محاسبه قیمت، قابلیت اتصال به چاپگر، اتصال به کارت‌ خوان و  بارکد خوان و صندوق پول از قابلیتهای ترازوهای فروشگاهی می باشند.

شرکت تولید کننده ترازو : چنانچه تصمیم به خرید ترازو دارید، بهتر است از برندهای شناخته شده و معتبر دستگاه را انتخاب کنید. در حال حاضر ترازوهای بی کیفیت و ارزان قیمت در بازار فراوان هستند، اما بی هیچ وجه نمی توانند مانند ترازوهایی با برندهای خوشنام و مطرح کارایی داشته باشند. خرید ترازو از برند معتبر، علاوه بر تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش بهتری نیز دارد. برای مثال برند ایرانی محک از بهترین تولید کنندگان ترازوی فروشگاهی می باشد. 

مزایای خرید ترازو از فروشگاه دیجی اسکال

ارائه انواع مختلف ترازو با دسته بندی منظم جهت سهولت در دسترسی به مدلهای هر نوع از ترازوها، بررسی مشخصات فنی و ویژگیهای هر ترازو، عرضه ترازوهایی با برندهای مطرح داخلی و خارجی، قیمت مناسب، امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروشگاه دیجی اسکال، امکان خرید انلاین از سایت فروشگاه دیجی اسکال و ارائه خدمات پس از فروش؛ از مزایای خرید ترازو از فروشگاه دیجی اسکال می باشند. فروش ترازو آشپزخانه از سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

جنس و کیفیت ساخت ترازو : در هنگام خرید ترازو ، باید به متریال استفاده شده در ساخت بدنه، سینی و سایر قطعات توجه کنید. ترازوها با توجه به نوع آنها و محیطی که استفاده می گردند از مواد مختلفی ساخته می شوند. برای مثال ترازوهای صنعتی دارای بدنه ای از جنس فلز و محکم ساخته می شوند و سینی آنها نیز در برابر رطوبت و ضربه مقاومت بالایی دارد. یا ترازوهای زیرپایی از جنس شیشه نشکن و یا پلاستیک و آلومنیوم ساخته می شوند که در برابر وزن زیاد مقاوم هستند.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()