رینگ اسپرت چه تفاوتی با رینگ معمولی دارد؟

یکی از مهم ترین قسمت های خودرو که اهمیت ویژه ای نیز در عملکرد خودرو دارد، رینگ است. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا رینگ ماشین های خود را به رینگ اسپرت تغییر دهند. فروش رینگ اسپرت از طریق سایت انجام می گیرد و در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک انواع مختلف رینگ های اسپرت وجود دارد که با توجه به مدل خودرو و نوع و اندازه تایر ماشین، باید رینگ اسپرت مناسب را از چرخ و یدک خریداری کرد و در درب منزل تحویل گرفت. رینگ خودرو، ارتباط مستقیمی با میزان لرزش خودرو، میزان مصرف سوخت، استهلاک خودرو و ... دارد.

ویژگی های رینگ اسپرت

رینگ اسپرت از جنس فولاد است. یعنی آلیاژ فولادی دارد. استفاده از این آلیاژ در رینگ ماشین نیز باعث افزایش استحکام آن می‌شود. در ضمن، رینگ های اسپرت، تنوع بالایی نسبت به رینگ های معمولی کارخانه ای دارند و رخ زیبایی به ماشین می‌بخشند. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، انواع رینگ اسپرت وجود دارد که می‌توانید آن ها را با سایر مدل های موجود، مقایسه کرده و رینگ مورد نظر خود را خریداری کنید. چرخ و یدک، بزرگ ترین ارائه دهنده رینگ های اسپرت به صورت اینترنتی است. رینگ های اسپرت، باعث افزایش قدرت فرمان پذیری خودرو نیز می‌شود. البته در کنار مزایایی که دارد، معایبی چون هزینه زیاد تعویض و بالا بودن قیمت خرید رینگ است.

رینگ های اسپرت، مناسب چه خودرو هایی هستند؟

جالب است بدانید که رینگ اسپرت ، برای هر خودرویی مناسب است و مزایایی همچون افزایش قدرت فرمان پذیری، رانندگی نرم، ایجاد تعادل در سیستم تعلیق و سر پیچ ها و ... دارد. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز می‌توانید با مقایسه رینگ های مخصوص مدل خودروی شما با سایر مدل ها، مناسب ترین رینگ را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()